Nybø forteller at de har mottatt bestillinger på over 8.000 kvadratmeter utstillerarealer til messen om knappe to år.
– Vi er dermed allerede på god vei til å nå målet om selge 20.000 kvadratmeter inne på messeområdet, sier Nybø.
Han forteller at den store interessen for å delta på neste messe harmonerer godt med undesøkelsen som ble gjennomført i etterkant av årets arrangement.
– Dette stemmer bra med det vi kan lese av våre analyser utført av Sponsor Insight hvor 86 prosent av utstillerne var fornøyd med årets Bygg Reis Deg-utstilling. Her kom det også frem at 92 prosent av utstillerne vil anbefale andre utstillere til å delta på Bygg Reis Deg. Samtidig ser vi også at 42 prosent begynner planleggingen av neste messe allerede denne høsten, noe som gjenspeiler seg i salgstallene, påpeker han.
For å styrke satsingen inn mot neste Bygg Reis Deg har Nybø også ansatt Tuva Mehammer som fast ansatt salgs- og kommunikasjonskonsulent fra og med mandag 16. desember.
– Tuva har gjort en meget god jobb som innleid ressurs fra Adecco og vil tilføre selskapet ny kompetanse innen salg- og markedsføring. Hun vil bidra med et yngre blikk på vår markedskommunikasjon og kundeoppfølging, sier Nybø.
Mehammer er 24 år og bosatt i Larvik.
- Nøkkelord
- Bygg Reis Deg
- Personalnytt