– Vi har hatt over 6800 telefoner, 700 chat-henvendelser og sendt ut 800 brev, sier Vibeke Ranum, direktør for Kundedivisjonen i Elvia. Foto: Javad Parsa / NTB

Norges største netteier med ekstraordinær norgespris-uke

Netteier Eliva har opplevd enorm pågang siden åpningen av bestillingsløsningen for norgespris 24. september.

Publisert

– Det har vært en helt ekstraordinær uke hos oss. Vi har hatt over 6800 telefoner, 700 chat-henvendelser og sendt ut 800 brev. Det sier noe om hvor stort engasjementet er rundt norgespris, sier Vibeke Ranum, direktør for Kundedivisjonen i Elvia.

Onsdag er første dagen der norgespris faktisk gjelder, men siden åpningen av bestillingsløsningen forrige uke, har responsen vært overveldende, ifølge Elvia.

Ikke-digitale kunder kan få veiledning og har mulighet til å gjøre bestilling av norgespris gjennom nettselskapene.

– Ikke alle kunder er digitale, og vi legger derfor stor vekt på å legge til rette for personlig veiledning. Det har vært viktig for oss å sikre at alle som ønsker norgespris, får nødvendig hjelp fra oss, sier Ranum.

Sammenlignet med samme uke i fjor har kundesenteret til Elvia hatt mer enn tre ganger så mange henvendelser.

Powered by Labrador CMS