Byggern-kjeden har blitt godt voksen

Bygger’n-kjeden fyller i år 20 år og karakteriserer seg selv som ”godt voksen”. Nå ruster byggevarekjeden seg for fremtiden og nye 20 år.

Denne artikkelen er over ti år gammel.

Det skjer på hjemmebane på Rica Nidelven Hotel i Trondheim hvor det denne helgen innbys til Bygger’ns 20. kongress. Her vil det samles nærmere 400 bransjefolk fra kjedens forhandlere og butikker samt de største leverandørene.

– Her vil forsamlingen få høre hva vi som kjede gjør for å tilpasse oss nye krav og nye behov ute i markedet. Satsingen på fag og service vil fremdeles være sentral, forteller kjedesjef Christine Våpenstad Holm som opplyser at Bygger’n i følge Norsk Kundebarometer var best innen byggevarehandelen på kundeservice i fjor.

– Den seieren har vi planer om å ta i år også, fremholder hun.

For å la seg inspirere utenfra har man denne gang hentet inn Stormberg-gründeren Steinar Olsen.

– Han har klart å bygge en god servicekultur i egen organisasjon, og er kjent for sitt sosiale engasjement og bruk av sosiale medier, avslutter Våpenstad Holm.

Powered by Labrador CMS