Byggmakker-film til topps

I sterk konkurranse med kommunikasjonsbyråer fra hele Europa gikk filmen "Byggmakker bygger landet" til topp i den årlige PR-konkurransen til "European Excellence Award (EEA)".

Prisen ble delt ut på et arrangement i Berlin og hvor mer enn 400 PR-eksperter fra hele Europa deltok.

Filmen ble laget i forbindelse med lanseringen av den nye forretningsstrategien til Byggmakker (2016-2021).

- Vårt kommunikasjonsselskap Nucleus fikk oppdraget med å lage en film som skulle bygge stolthet, særlig ovenfor ansatte, leverandører og proffkundene. I nært samarbeid med filmselskapet Kandidat lagde de en film fylt med historie, kunnskap og kompetanse som skaper trygghet og tillit. Men som også viser frem det nye, moderne og innovative Byggmakker, sier salgs- og markedsdirektør Kari Moberg i Byggmakker.

- Filmen har blitt tatt meget godt i mot, spesielt av ansatte i Byggmakker. Nær 86% liker filmen og tre av fire medarbeidere blir stolt av å se den. Filmen blir også hyppig brukt ovenfor både leverandører og kunder, legger hun til.