Vi søker avdelingsleder til Barona i Bodø

Vi tilhører Bravedo Group. Med over 18 års erfaring og kontorer i ni land er vi et av Nord-Europas ledende selskaper innen fagressurser til områdene bygg og infra, industri, offshore og akva/sjømatindustrien. Vi fokuserer på solid HMS-forståelse, teknisk kompetanse, kvalifikasjoner og personlighet hos de vi finner jobb til. Etter at vi har funnet våre fagfolk, tar vi godt vare på dem.

FirmaBarona
FylkeNordland
StedBodø
Søknadsfrist20.02.2019

Hurra! Nå vokser Barona Norge – og vi ønsker at du skal være med og bygge sammen med oss.

Vi skal åpne en ny avdeling i Bodø, og søker derfor en motivert avdelingsleder som ønsker å ta del i vår vekst!

LITT OM OSS

Bravedo Group ltd / Barona er et internasjonalt selskap med omsetning på over 5 milliarder, over 7500 ansatte og kontorer i 11 land. Du blir en viktig del av et sterkt globalt, innovativt miljø, med alt hva du trenger i verktøykassa. I jobben vil du få stor frihet og kunne bygge opp en spennende portefølje av vidt forskjellige kunder og prosjekter.

HVA KAN DU FORVENTE DEG HOS OSS?

Vi kan love deg at du vil få en jobb med stor frihet, hvor vi ikke lar noe forbli uprøvd. I rollen som avdelingsleder vil du få ansvaret for å etablere og bygge opp en sterk og solid avdeling som evner å levere ressurser innen våre businesslines. Du vil få god støtte fra både hovedkontoret i Oslo, samt de andre internasjonale kontorene, og vi vil tilrettelegge for at nettopp DU skal lykkes i denne rollen.

HVA FÅR DU MER HOS BARONA?

  • Stor frihet og solid bistand fra både Norge og de internasjonale kontorene
  • En spennende jobb med stor mulighet til å påvirke egen hverdag
  • God betingelser
  • Muligheten til å bygge opp en helt ny avdeling for et selskap i vekst
  • Spennende prosjekter og bratt læringskurve innen våre business lines Bygg, Anlegg, Seafood og Aqua.
  • Mulighet til å spikre sammen et stort, internasjonalt nettverk

Med oss så langt? Bra! Da lurer du gjerne på hvilke arbeidsoppgaver denne stillingen innebærer?

Sentrale ansvarsområder og arbeidsoppgaver:

  • Ansvar for å etablere vårt nye kontor i Bodø.
  • Sette tydelige mål og sikre måloppnåelse
  • Salg- og prosjektarbeid, etablere og utvikle relasjoner innen våre business lines
  • Ansette og bygge et godt team av dyktige kolleger
  • Delta aktivt i salgsprosesser, tilbudsgiving og tilbudsoppfølging
  • Skape et godt arbeidsmiljø og ivareta de ansatte
  • Utvikle avdelingen til å bli en lønnsom del av Bravedo konsernet
  • Budsjett- og resultatansvar

Men nok om jobben, la oss prate om deg!

Personlige egenskaper vi ser etter

  • En leder og god lagspiller som evner å motivere medarbeidere gjennom å bygge gode relasjoner
  • Mål- og resultatorientert og med god gjennomføringsevne
  • Ha god balanse mellom oppgaveorientert og menneskeorientert lederskap
  • Motiverer medarbeidere gjennom god kommunikasjon, åpenhet og modighet
  • Uredd og innovativ med en sterk drivkraft til å selge
  • Initiativrik og trygg i lederrollen
  • Selvstendig og ansvarsbevisst

Kvalifikasjoner

  • Ledelseserfaring og kan vise til gode resultater
  • Fordel om du har erfaring fra bemanningsbransjen
  • Kunnskap/erfaring innen en eller flere av våre businesslines er en stor fordel
  • Erfaring med forhandlinger og kontraktsinngåelser
  • Førerkort kl. B
  • Prater et skandinavisk språk flytende
  • Gode engelskkunnskaper

Har du noen spørsmål om stillingen, ta gjerne kontakt med Adm.dir Olav E. Olsen for en uforpliktende prat.

olav.olsen@barona.no
+4792803600

Vi ser frem til å motta din søknad på stillingen.

Søk her

Vis flere stillinger: