Maxbo løfter frem hundreårig historie i ny kampanje

Nesten fire hundre års bransjekunnskap skal nå løftes frem i Maxbos nye kommunikasjonskonsept «Godt gjort».

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er over fem år gammel

Merkevaren Maxbo har det siste året vært gjennom et kraftig løft, både visuelt og innholdsmessig. Alle varehusene, proffsentrene, nettbutikkene, biler og ansatte kles nå opp i ny profil, samtidig som mer og mer kommunikasjon dreies mot rådgivning, fagkompetanse og kvalitet.

Torsdag lanserer Maxbo en ny reklamefilm, som trekker historiske linjer fra selskapets etablering i 1649 og frem til i dag.

– Vi ønsker for første gang å løfte frem den flere hundre år gamle historien vi har gjennom Løvenskiold Vækerø. Maxbo skal nå i større grad være en faghandel, med fokus på kompetanse og service. Da er det fint å minne kundene på at vi har relativt lang erfaring, sier Eirik Grønlie, markedsdirektør for Maxbo i en pressemelding.

Med det nye konseptet «Godt gjort» ønsker Maxbo å formidle at de ikke bare vil hjelpe kundene med å gjøre jobben, men å gjøre den smart, riktig og varig.

– Maxbo vil ta større ansvar for at kundene lykkes med prosjektene sine. Det stiller høye krav til oss, men vi er trygge på at vi kan levere godt, sier Grønlie.

Powered by Labrador CMS