Prosjektleder Sissel Gorset (fra venstre), merkevarebygger og tekstforfatter Bjørn Ragnar Bastiansen, daglig leder og rådgiver Dag Terje Klarp Solvang og art director Tone Michaelsen på Kirstens Park i Vågsbygd i Kristiansand.
Foto: Kruse Smith
Kommunikatører på Kruse Smith-turné
Kruse Smiths kommunikasjonsbyrå Melvær & Lien var i forrige uke på en prosjektturné langs kysten, hvor de besøkte 13 eiendomsprosjekter.
Denne artikkelen er over ti år gammel.
Det skriver Kruse Smith i en pressemelding torsdag.
Tirsdag 27. mai dro gjengen fra Melvær & Lien fra Rogaland og nedover Sørlandskysten. Målet var, ifølge pressemeldingen, å oppleve 13 eiendomsprosjekter med egne øyne.
– Det er en verdi at vi får se prosjektene med egne øyne. Det er et langt sprang fra å se det på skjerm eller papir til å oppleve stedet i virkeligheten, sier daglig leder i Melvær & Lien, Dag Terje Klarp Solvang.
Sammen med tre kolleger besøkte han blant annet Kirstens Park i Vågsbygd i Kristiansand.
– Det å komme ut og se stedene, hjelper oss også med praktiske avgjørelser om hvor for eksempel skilt og bannere bør være plassert, sier prosjektleder Sissel Gorset.
– Vi synes dette er et veldig proaktivt og spennende initiativ. Vi visste lite før de nærmest hadde turnéplanen klar. Det ligger en energi og raushet i dette som vi setter stor pris på. Det er avgjørende viktig for et kommunikasjonsbyrå å bli kjent med kunden, og det er lett å si at man skal være proaktiv, men å faktisk gjøre det, på egen kost, er sjelden vare. Det vet jeg av erfaring etter nærmere ti år i reklamebransjen sier kommunikasjon – og organisasjonsdirektør i Kruse Smith Erik Dale.