Norgeshus en sterk merkevare

Norgeshus forvalter en sterk merkevare i norsk boligsektor og er et av Norges ledende varemerker innen markeds-segmentet for boligbygging, skriver de på sine hjemmesider.

 

 

 

Norgeshus er en boligprodusent som tar vare på den norske byggetradisjonen - samtidig som vi alltid ser etter nye og innovative løsninger, sier Båtvik.

Norgeshus har 99 forhandlerkontor fra Hammerfest i Nord til Kristiansand i sør. Hovedkontoret for kjeden holder til på Melhus utenfor Trondheim. Varemerket Norgeshus er registrert og mønsterbeskyttet av Idecon AS som er hovedkontor og det samlende punkt for Norgeshusforhandlerne.Norgeshus er medlem i Boligprodusentenes forening, med alle de fordeler dette medfører for den enkelte forhandler.

Kjeden hadde i 2006 en omsetning på nærmere 1,9 milliarder, det ble bygget 1074 boenheter og 231 hytter. Hovedkontoret har i dag over 30 ansatte, som er representert innenfor flere fagfelt og med bred kompetanse og erfaring, sier han.