Foto. Lise Åserud / NTB (FRB)/Innfelt foto av annonse: Byggebransjens uropatrulje

Reagerer på logo-misbruk: – Falsk markedsføring, sier direktoratet

Et firma uten registreringer, ansatte eller godkjenninger har kjørt helsides annonser i nasjonale aviser, og brukt logoer fra flere kjente aktører uten tillatelse. Nå reagerer aktørene på det de mener er misbruk. – Det hele ser profesjonelt ut, men i virkeligheten er det et bedrag, sier Byggebransjens uropatrulje.

Publisert Sist oppdatert

Kjære leser!

For å fortsette å lese må du logge inn eller kjøpe et abonnement.

Jeg er ikke abonnent

Bli abonnent

Mange bedrifter har tegnet bedriftsavtale hos oss.
Den løsningen gir alle med e-post inneholdende bedriftens maildomene tilgang.
Lurer du på om din bedrift har en bedriftsløsning?
Send oss en mail, så sjekker vi det ut for deg. Andre spørsmål? Kontakt oss

Powered by Labrador CMS