Dinamo skal bygge Skanska Bolig

Boligutvikleren Skanska Bolig har valgt kommunikasjonshuset Dinamo som hovedsamarbeidspartner på reklame- og kommunikasjonstjenester for sine boligprosjekter.

I et marked preget av pessimisme og uroligheter går Skanska Bolig offensivt til verks og satser stort på merkevarebyggende og salgsutløsende prosjektkommunikasjon.

¬- Dinamo har med sine kreative evner vist at de forstår våre utfordringer i et tøft marked. Vi gleder oss veldig til å sette i gang med Dinamo på en rekke prosjekter i tiden som kommer, sier ansvarlig kommunikasjonssatsingen hos Skanska Tove Elisabeth Lutdal.

- Vi er allerede i gang med prosjekter i Stavanger, Bergen, Kristiansand og Trondheim, og det å jobbe med noe som betyr så mye for folk som sin egen bolig er noe vi gjør med stor grad av ydmykhet og engasjement, sier kundeansvarlig Haagen Sæther-Larsen som er svært fornøyd med å vinne Skanska Bolig kontoen som kom til kommunikasjonshuset på Lagåsen gjennom en pitch.

- Vi har målrettet fokus på å styrke vår merkevare som en av Norges ledende boligutviklere. I det markedet vi går inn i nå, ser vi det som en nødvendighet å samarbeide med aktører som kan løfte oss et hakk videre. Vi valgte Dinamo fordi de er et serviceorientert og fleksibelt kommunikasjonshus. De er sterke på digitale medier, tekst og form, og vil også tilby andre kommunikasjonsløsninger som vi etterspør, sier Nordic Marketing Manager i Skanska Bolig, Tove Elisabeth Lutdal.