Protan arrangerer sitt første nordiske salgsmøte
Protan har utviklet seg til å bli store både i det nordiske og europeiske markedet – og nå har de tatt med seg rundt 110 autoriserte kunder, leverandører og egne ansatte til Malaga for sitt første nordiske salgsmøte.
Denne artikkelen er over fem år gammel
Tak-konsernet Protan er etablert med egne organisasjoner i både Sverige og Danmark – i tillegg til en rekke andre europeiske land. Satsingen på det nordiske markedet gjør at man i år ønsket å arrangere et felles nordisk salgsmøte.
- Det er første gang vi arrangerer et nordisk salgsmøte, men jeg er helt overbevist om at vår nordiske satsing vil medføre at dette er noe vi skal fortsette med. Vi ser store muligheter til å hente synergier på tvers av landegrensene, sier konsernsjef Erik Øyno i Protan.
Hele 110 personer er med på samlingen i Malaga 2.- 5. mars – hvor det er lagt opp til et omfattende faglig program basert på bærekraft og miljø samt nye digitale muligheter.
- Jeg er veldig godt fornøyd med at så mange kunder og leverandører både fra Norge, Sverige og Danmark er til stede for å diskutere og sammen se på våre muligheter for Protan fremover, sier salgsdirektør tak og membraner Frank Utheim i Protan.