Hunton Fiber styrker organisasjonen

Hunton Fiber satser nå betydelig på å styrke organisasjonen. Tre nye medarbeidere blitt ansatt, og med dette er bedriften klare for nye markedssatsninger, både nasjonalt og internasjonalt.

De tre siste årene har Huntons omsetning økt med 30 prosent. Produktene blir godt mottatt i markedet, og for å kunne utvikle seg videre er firmaet avhengige av dyktige medarbeidere. Dette blir gjort ved å satse sterkere på markedsføring og salg.

Camilla Klem ny marketingsjef
Camilla er utdannet siviløkonom fra BI og har arbeidserfaring innenfor medie, markedsføring og salg. Hun kommer fra House of Coffee, hvor hun jobbet som Markedssjef. Hun skal ha ansvaret for all marketing , og en sentral arbeidssoppgave er å gjøre Hunton og produktene mer synlige i det nordiske byggemarkedet. Camilla er 31 år og bor i Oslo. Hun startet 19. mai, arbeidssted Asker.

Anders Helgesen ny prosjekteringsingeniør
Anders er utdannet bygningsingeniør og har erfaring som avdelingsingeniør med byggesaker. Han har de siste årene arbeidet som ingeniør i Hamar kommune. Anders skal ha hovedansvar for prosjektering av I-bjelker og vil inngå i et dynamisk team for teknisk salg og kundestøtte. Anders er 32 år. Han starter hos Hunton 5. mai, arbeidssted Gjøvik.

Øyvind Svendsrud, ny key account manager
Øyvind har gått handelshøyskolen, BI, Drammen og har jobbet med salg av produkter og tjenester til byggevarekjedene. Han kommer til Hunton fra Norsk Byggtjeneste, hvor han i dag er key account manager. Øyvind skal i første omgang overta ansvaret for kjedene Maxbo og Bygger'n. Øyvind er 27 år og bor i Horten. Han begynner hos Hunton i Asker 16. juni.