I vår satser ESSVE all markedsføring på en landsomfattende kampanje. I samarbeid med supersportsbilklubben GR8 Company kommuniseres budskapet ”Lamborghini + ESSVE”.
- Vi i ESSVE vil lage en morsom, salgsfremmende og varemerkebyggende kampanje der vi våger å satse alt på ett kort. Vi stanser derfor all annen kommunikativ markedsføring i kampanjeperioden fra 14. mars til 31. juli, sier Mattias Sebell, brandmanager ESSVE.
Kampanjen er lansert i butikker, fagpresse, internett, events, etc, og har blitt et populært samtaleemne i byggvareforretninger rundt omkring i Norge.
Man har mulighet til å vinne en unik luksus-uke for to personer, der kronen på verket er å kjøre en Lamborghini Gallardo SE hele uken. I premien inngår hotell, spa, restaurantbesøk, kultur, natur og fornøyelser.
- I dag vil kundene våre ha unike opplevelser som de normalt ikke har mulighet til å virkeliggjøre selv. Å få kjøre en Lamborghini er en slik opplevelse. Samtidig er Lamborghini et anerkjent og sterkt varemerke som vi gjerne vil forbindes med, sier Mattias Sebell, brandmanager ESSVE.
- Nøkkelord
- Byggevarer