Røros Dører og Vinduer har lansert ny logo og grafisk profil.

Røros Dører og Vinduer fornyer merkevaren

Røros Dører og Vinduer lanserer sin nye logo og grafiske profil.

­- Merkevaren moderniseres for å følge utviklingen i produktutvalget, sier daglig leder Tor Lømo-Hansen i en pressemelding.

Selskapet skal ha lagt vekt på lokal forankring i prosessen med å videreutvikle merkevaren sin.

Designbyrået Form til fjells fra Røros har utviklet alt fra ny logo og grafisk profil til fotomanér og sosiale medier.

– Vi har jobbet med å finne en tydelig og moderne logo som ivaretar kjernen i virksomheten; solide dører og vinduer produsert på Røros. Vi gleder oss stort til å følge teamet i Røros Dører og Vinduer videre i merkevareutviklingen, sier Maren Todal, leder i designbyrået.

Logoen og den nye grafiske profilen ble lansert  på Hyttemessen 23.–28. april, og kan foreløpig sees på sosiale medier og i brosjyren til selskapet.

Christine Øvrum Halvorsen fra Isola sin marketingavdeling er prosjektleder. Hun sier at endringen vil skje gradvis og at neste steg er å utvikle nettsiden.