Daglig leder Bjørn Petersen i Hey'di.

Hey’di med skjermoffensiv på BRD

Hey’di skrur på skjermen på Bygg Reis Deg. Et bredt produktsortiment og egen film på store skjermer er årets satsing.

− I år har vi valgt å gjøre det litt annerledes enn vi har gjort før. Tidligere har vi fokusert på aktiviteter på stand, men i år vil vi heller vise bredden i produktene våre, samt en film om Hey’di-historien, sier Hey’di-direktør Bjørn Petersen.

Med mellom 60 og 70 hovedprodukter, en håndfull nyheter og en rekke relanserte og fornyede produkter, er det nok å ta tak i.

Blant produktene som er helt nye av året trekker Petersen frem Hey’di Heft, Flexlight White og Byggsparkel Turbo. I tillegg lanserte bedriften i fjor høst den veksthemmende fugesanden Hey’sand!, som de også har profilert tungt i år.

− I tillegg har vi kjørt en kampanje på Waterproofer-produktene våre, og vi har fått nytt design på mange eldre produkter, forteller Petersen.

En nyhet som kanskje ikke inngår i produktsortimentet, er Hey’dis nye veileder til forarbeid, hvor forskjellige begreper blir forklart, og hvor bedriften kommer med sine råd til forbehandling av forskjellige underlag før avretting.

− Vi har også en rekke svanemerkede produkter vi ønsker å vise frem. Her har vi omtrent 25 forskjellige produkter som har fått svanemerket, og vi er først ute i Norden med merket på flere produkter, sier han.