Halvard Gavelstad (tv) og Arne Markussen i Bygg Reis Deg tror på rekord i 2015.

Mange vil delta på Bygg Reis Deg 2015

Primo september har Bygg Reis Deg 2015 solgt over 40 prosent av utstillingsarealet.

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er over ti år gammel.

- Alt ligger til rette for ny utstillerrekord, sier Arne Markussen, nytilsatt salgssjef i Bygg Reis Deg AS. Messen arrangeres i Norges Varemesse 14. – 17. oktober 2015.

I 2013 hadde Bygg Reis Deg 544 utstillere som presenterte seg på 17 000 m2 innendørs, og ca. 2000 m2 utendørs. - Vi vurderer nå ulike løsninger for å øke det samlede utstillingsarealet, opplyser Markussen som er positivt overrasket over optimismen i markedet. - Mitt inntrykk er at aktørene i bygg- eiendom- og anleggsnæringen er betydelig mer foroverlente og offensive enn hva jeg har møtt i andre bransjer, sier Arne Markussen.

Forbedrer konferansekonseptet

I 2011 lanserte Bygg Reis Deg sitt nye konferanse- og seminarkonsept rettet mot bygg- eiendom- og anleggsnæringens aktører. – I 2015 vil vi få en tettere integrering av konferanse- og utstillingsarealene, opplyser Halvard Gavelstad, adm. direktør i Bygg Reis Deg, - vi har latt oss inspirere av tilsvarende messer i utlandet, og har tro på at dette vil være en klar forbedring, både for utstillere og besøkende. Hvilke hovedtema som settes på agendaen neste høst er foreløpig ikke klart. - Før vi går ut med dette vil vi bl.a ta en diskusjon med våre partnere, sier Gavelstad.

Partnere gir ekstra tyngde

Bygg Reis Deg-ledelsen kaller partnersamarbeidet med utvalgte firmaer som representerer bredden i bygg- og anleggsnæringen, en suksess. – Vi har hatt stort utbytte av å diskutere ulike ideer og konseptet med våre partnere som alle er ledende innen sine produkt- og markedsområder, sier Halvard Gavelstad.

Powered by Labrador CMS