Kommunal- og distriktsminister Bjørnar Skjæran møtte en rekke aktører i byggenæringen om ombygging av eksisterende bygg. Foto: Frode Aga

Vil gi nye lån for å få mer ombygging 

Boligminister Bjørnar Skjæran (Ap) inviterte til innspillsmøte med byggenæringen for å diskutere hvordan eksisterende bygg kan brukes bedre. Samtidig som han lovet å ta med seg  «rått og råte» av innspill, presenterte han nye låneordninger som skal gi fart på arbeidet. 

Publisert

Kjære leser!

For å fortsette å lese må du logge inn eller kjøpe et abonnement.

Jeg er ikke abonnent

Bli abonnent

Mange bedrifter har tegnet bedriftsavtale hos oss.
Den løsningen gir alle med e-post inneholdende bedriftens maildomene tilgang.
Lurer du på om din bedrift har en bedriftsløsning?
Send oss en mail, så sjekker vi det ut for deg. Andre spørsmål? Kontakt oss

Powered by Labrador CMS