Statsbygg har tatt i bruk droner, men de har styrt unna kinesiske droner. Illustrasjonsfoto: Statsbygg

Bane Nor og Vegvesenet har fått dronekritikk – Statsbygg har styrt unna kinesisk 

Mens det stilles spørsmål ved Vegvesenets og Bane Nors bruk av kinesiske droner, har Statsbygg valgt en annen retning.

Publisert Sist oppdatert

Kjære leser!

For å fortsette å lese må du logge inn eller kjøpe et abonnement.

Jeg er ikke abonnent

Bli abonnent

Mange bedrifter har tegnet bedriftsavtale hos oss.
Den løsningen gir alle med e-post inneholdende bedriftens maildomene tilgang.
Lurer du på om din bedrift har en bedriftsløsning?
Send oss en mail, så sjekker vi det ut for deg. Andre spørsmål? Kontakt oss

Powered by Labrador CMS