Christina Skårhaug Andersen er ansatt som markedskoordinator i Nasta. Foto: Nasta.

Nasta ansetter markedskoordinator for å satse digitalt

Nasta har ambisjoner om å være best på digitale plattformer og har derfor ansatt Christina Skårhaug Andersen som markedskoordinator.

Andersen, som begynte i Nasta 1. desember, har lang fartstid innen trykte og digitale medier. Hun har jobbet i alt fra trykkeri til byrå, og vet derfor mye om hvordan man lykkes på de digitale flatene, skriver Nasta i en pressemelding.

– Vi må tenke på morgendagens kunder og ansatte, og hvilke plattformer de benytter for å innhente informasjon om tjenester og produkter, sier markedsansvarlig Jannike Vestrum Hansen i Nasta.

Den norske Hitachi og Bell importøren er tilgjengelig på Facebook, Instagram og LinkedIn. I tillegg har Nastas førerklubb egen hjemmeside og Facebook gruppe.

– Dialog med kunden er viktig, og vi ønsker at dialogen skjer der kunden vil. Om det er på messe, sosiale medier eller ved en av våre avdelinger så skal vi skal legge til rette for at kunden når oss og får den informasjonen han/ hun ønsker. Med Christina på laget stiller vi sterkere og godt rustet for den digitale fremtiden, sier Hansen.

Christina Skårhaug Andersen har ambisjoner om at Nasta skal ligge i front når det kommer til kommunikasjon gjennom digitale plattformer.

– Nasta er en innovativ bedrift, og nå er tiden inne for å brette opp ermene og sette seg bak rattet på den digitale racerbilen slik at vi i fremtiden kan ligge et hestehode foran våre konkurrenter, smiler Andersen .

– Morgendagens maskinførere er de siste av en «millenniumsgenerasjon» som vil stille nye krav til hvordan informasjon innhentes og konsumeres. De ønsker å bli opplyst, informert og underholdt på en annen måte enn tidligere generasjoner. Kompetansen og erfaringene som Nasta har utviklet gjennom en lang historie vil bli videreført til neste generasjon via digitalisering. Gjennom tilstedeværelse i digitale kanaler får vi som bedrift tilgang på data og informasjon som kan benyttes til å samhandle med kunder på en ny og mer kostnadseffektiv måte. Ved å ta i bruk digitale kanaler skaper man verdi for kunden, og både Per på 55 år og Anders på 25 år vil føle seg godt ivaretatt, fortsetter hun.

Også daglig leder Tom Johansen i Nasta, har for lengst innsett viktigheten av å følge med i digitaliseringsverdenen.

– Nasta skal og må følge endringstakten som skapes gjennom ny teknologi og digitalisering. Endringer og omstillinger har blitt de viktigste - og kanskje de eneste - veiene til fremtiden, sier han.