Malthus sin konsernledelse viser frem elementene fra den nye profilen. (

Malthus i ny drakt

Etter å ha levert modulbaserte bygg til salg og utleie i tillegg til byggutstyr gjennom 40 år mente Malthus tiden var inne for å tydeliggjøre hva de leverer og til hvilke kundegrupper.

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er over ti år gammel.

– Vi tar mål av oss å være innovative og ledende innen utvikling og oppføring av modulbygg. Derfor lanserte Malthus i forrige uke ny logo, og har segmentert byggevirksomheten inn i kategoriene LIVING (studentboliger, hotell), PUBLIC (sykehjem, skole, barnehager, omsorgsboliger, forlegninger), INDUSTRY (entreprenørmoduler, kontorbygg, garderobebygg) og CAMP (anleggsleirer med kantine, kontorer og fellesbygg for fritidsaktiviteter, trening og helse), sier konsernsjef Espen Ingebretsen i Malthus.

Slik ser selskapets nye logo ut.

– Vi har valgt engelsk ledetekst som er lett forståelig i Norge samtidig som det gir oss muligheten til en unison profilering av selskapet utad i de internasjonale markedene der Malthus er etablert. Den nye profilen underbygger engasjementet i organisasjonen, lidenskapen for kvaliteten vi leverer samtidig som den setter farge på vår spisskompetanse som er innovative bygg løsninger med moduler som byggemetode, legger Ingebretsen til.

Powered by Labrador CMS