Det skriver Kruse Smith i en pressemelding torsdag.
Tirsdag 27. mai dro gjengen fra Melvær & Lien fra Rogaland og nedover Sørlandskysten. Målet var, ifølge pressemeldingen, å oppleve 13 eiendomsprosjekter med egne øyne.
– Det er en verdi at vi får se prosjektene med egne øyne. Det er et langt sprang fra å se det på skjerm eller papir til å oppleve stedet i virkeligheten, sier daglig leder i Melvær & Lien, Dag Terje Klarp Solvang.
Sammen med tre kolleger besøkte han blant annet Kirstens Park i Vågsbygd i Kristiansand.
– Det å komme ut og se stedene, hjelper oss også med praktiske avgjørelser om hvor for eksempel skilt og bannere bør være plassert, sier prosjektleder Sissel Gorset.
– Vi synes dette er et veldig proaktivt og spennende initiativ. Vi visste lite før de nærmest hadde turnéplanen klar. Det ligger en energi og raushet i dette som vi setter stor pris på. Det er avgjørende viktig for et kommunikasjonsbyrå å bli kjent med kunden, og det er lett å si at man skal være proaktiv, men å faktisk gjøre det, på egen kost, er sjelden vare. Det vet jeg av erfaring etter nærmere ti år i reklamebransjen sier kommunikasjon – og organisasjonsdirektør i Kruse Smith Erik Dale.
- Nøkkelord
- Sørlandet
- Kruse Smith
- Vestlandet
- Bygg