Fra denne messestanden ble Geberit Innovation Days arrangert denne våren. Foto: Geberit

10.000 registrerte seg for digital Geberit-messe

Fea 21. til 23. april arrangerte sanitær- og avløpssystemleverandøren Geberit et digitalt seminar sendt fra en fysisk messestand bygget med leverandørens eget installasjonssystem.

Det skriver Geberit i en pressemelding torsdag.

21. til 23. april ble Geberit Innovation Days 2021 arrangert som en nettbasert messe sendt fra et fysisk sett kalt «House of Geberit», som deltakerne også kunne utforske fritt fra datamaskinen. Under arrangementet, som mer enn 10.000 mennesker hadde godtatt invitasjon til, ble både produktnyheter og trender for 2021 presentert.

– Vi inviterte rørleggere, ingeniører, arkitekter, interiørdesignere, forhandlere og grossister til å utforske House of Geberit, og mer enn 10.000 godtok invitasjonen. Husets vegger, en ekte messe-stand, ble bygget med vårt egne installasjonssystem GIS, som vanligvis brukes til bygging av prefabrikerte vegger på baderom. På den måten demonstrerer House of Geberit vår kompetanse både bak og foran veggen, samtidig som vi viste våre viktigste innovasjoner for 2021 innenfor flere fagområder, sier markedssjef Katharina Sølvberg i Geberit AS.

Besøk House of Geberit digitalt her.