Markedskoordinator Hanne Zakariassen hos Uponor AS.

Uponor vil nå bredere med faginformasjonen

Selskapet Uponor AS vil nå styrke informasjonen ut til sine kunder. 

– Vi går ut på Facebook for å vise produktnyheter, referanseprosjekter og promotere aktiviteter, forteller markedskoordinator Hanne Zakariassen.

– Vi ønsker å fortelle selskapets historie, og vise nye og eksisterende kunder Uponor-identiteten og promotere arrangementer hvor vi deltar, legger Zakariassen til i en melding fra selskapey.

Hun sier at de på Facebook skal fortelle hva de kan og fortsette å bygge kunnskap.

- Facebook er en plattform som har blitt svært vanlig. Den er kjent, rask og effektiv. De fleste vet hvordan man kan ha glede av Facebook, her er det ingen brukerterskel man må over, fremhever Zakariassen.

Uponor har brukt Facebook i lengre tid i andre land, nå er altså tiden inne i Norge også.
- Jeg vil understreke at dette ikke erstatter hjemmesiden, men er et godt supplement for de som ønske å følge oss og få informasjon fra Uponor, understreker Zakariassen.