Service-fokus hos service-vinnerne

Med bygg.no-oppslaget ”Bygger’n best på service” i ryggen har byggevarekjeden fått en vitamininnsprøytning før den samles til sin årlige kongress kommende helg.

– Vi skal ha høy oppmerksomhet rettet mot fag og service, kommenterer kjededirektør Christine V. Holm i Bygger’n før åpningen fredag på Gardermoen.

Hun opplyser at en ekstern foredragsholder fra Statoils forhandlernett skal orientere og inspirere forsamlingen gjennom å foretelle hvordan selskapet har skapt en salgs- og servicekultur og kapret en solid markedsposisjon.

Årets kongress samler som i fjor 350 personer som representerer kjederepresentanter og kjedens leverandører med ledsagere. Leverandørmessen holdes på Exporama.

Tradisjonen tro blir det festmiddag på lørdagskvelden med underholdning og prisutdelinger.

– Toastmaster er som vanlig en godt bevart hemmelighet frem til vedkommende står på scenen. Men jeg kan røpe at det er en velkjent norsk komiker som har vunnet mange komipriser ved, avslutter en hemmelighetsfull kjededirektør Holm.