Prosjektsjef

VI BYGGER FOR ET BEDRE SAMFUNN

Vassbakk & Stol er et spesialfirma for masseforflytting, grave og sprengningsarbeider med ca. 640 entusiastiske, positivt engasjerte og dyktige medarbeidere. Vi tilbyr tjenester til kunder i hele Norge og har en sterk markedsposisjon. Målsettingen er å være kundens foretrukne samarbeidspartner.

Selskapet ble etablert i 1969 og omsatte i 2023 for ca 2,4 milliarder kroner. Hovedkontoret ligger i Kopervik på Karmøy i Rogaland og vi har også avdelingskontor i Bergen. Vassbakk & Stol er heleid datterselskap av Skanska Norge AS.

Vi har stort fokus på HMS og skal ha et sikkert og positivt arbeidsmiljø for våre ansatte. Gjennom et godt arbeidsmiljø, aktiv kompetanseheving av ansatte, samt interessante, utfordrende og spennende oppgaver, søker Vassbakk & Stol også å tiltrekke seg de beste medarbeiderne i bransjen.

Skanska er et av verdens ledende prosjektutvikler- og entreprenørselskap med ekspertise innen bygg og anlegg, utvikling av kommersielle lokaler, boliger og prosjekt i offentlig-privat samarbeid. Basert på selskapets globale miljøkompetanse, sikter Skanska mot å bli førstevalget når det gjelder grønne prosjekt. Vi har en ambisjon om å redusere klimagassutslippene våre med 70 % innen 2030 og være klimanøytral i 2045, og vi søker flere dyktige medarbeidere som kan bli med oss på denne reisen.

I Skanska Norge mener vi at inkludering og mangfold er en styrke og en viktig del av vår interne kultur og vårt arbeidsmiljø. Vi er opptatt av å ha medarbeidere hos oss som speiler mangfoldet i samfunnet og ønsker en bredde av ulike kompetanser, fagkombinasjoner, livserfaring og perspektiver, for å bidra til enda bedre oppgaveløsning og innovasjonskraft.

FirmaVassbakk & Stol
FylkeRogaland
StedKopervik
Søknadsfrist14.04.2024

DINE ANSVARSOMRÅDER:

  • Være en sentral bidragsyter i anbudsarbeid og forberedelse av nye prosjekter
  • Løpende oppfølging av prosjektporteføljen, være tett på og sikre god oppfølging av våre prosjektledere
  • Sikre at våre prosjekter leveres i tråd med kunders krav, våre egne krav og forventninger
  • Være ansvarlig for en god prosjektgjennomføring og skape gode resultater både når det gjelder leveranse, HMS, økonomi og personal
  • Være en pådriver for gode samarbeidsrelasjoner til våre kunder, leverandører og samarbeidspartnere
  • Internrapportering og risikostyring av prosjektporteføljen
  • Overordnet personalansvar for ledere og medarbeidere i prosjektene

DIN KOMPETANSE:

  • Du har høyere relevant utdanning
  • Du har solid erfaring fra anleggs- eller byggprosjekter
  • Du har god forståelse for både tekniske, kontraktsmessige og kommersielle problemstillinger
  • Du har gode kommunikasjonsferdigheter både skriftlig og muntlig

DINE PERSONLIGE EGENSKAPER:

  • Du er velorganisert, er god på å holde oversikt og ha kontroll
  • Du har gode samarbeidsevner og er vant med å skape gode kunderelasjoner
  • Du er beslutningsdyktig, løsningsorientert og er i stand til å skape felles retning
  • Du er i stand til å ha en tydelig og ivaretakende kommunikasjon
  • Du er forretningsorientert, har kommersiell teft og et sterkt driv for å skape resultater

Richard Kvalevaag | Kontaktperson

Send e-post  93015539

SØK STILLING

Vis flere stillinger: