IT-konsulent

GK er Skandinavias ledende tekniske entreprenør og servicepartner med ekspertise innen ventilasjon, elektro, rør, sikkerhet, byggautomasjon, kulde, energi. Våre mer enn 3300 medarbeidere i Norge, Sverige og Danmark tar hånd om alt av teknikk i bygg, fra prosjektutvikling og installasjon til drift og vedlikehold. GK Gruppen har en omsetning på over 6 milliarder kroner.

FirmaGK Gruppen Oslo
FylkeOslo
Søknadsfrist09.06.2019

Som IT-konsulent Servicedesk vil du hjelpe dine kollegaer å løse IT-problemer. IT-funksjonen består av ca. 20 personer som leverer komplette IT løsninger til våre ansatte i hele Skandinavia fra vårt datasenter i Oslo. Kandidaten vi søker har gjerne en bachelor innen IT, god teknisk forståelse og er interessert innenfor fagområdet. Har du erfaring fra support er dette helt klart en fordel. Du må ha gode MS Office-kunnskaper, og god kompetanse på Windows desktop-miljøer. Dette er fast stilling og hvor du primært skal betjene den danske forretningen, således er det avgjørende at du behersker det danske språk både muntlig og skriftlig.

Arbeidsoppgaver:

  • Teknisk 1. / 2. linje support
  • Oppfølging av saker i servicedesk systemet
  • Tanking og feilsøking av PC
  • Brukeradministrasjon i AD
  • Oppdatere og videreutvikling av rutiner og teknisk dokumentasjon
  • Generelt å yte god kundeservice og support

GK Gruppen AS kan tilby deg utfordrende oppgaver og utviklingsmuligheter i et teknisk miljø. Vi har et godt kantinetilbud og flere sosiale arrangementer du kan delta på. Arbeidsmiljøet er kjent for å være hyggelig og uformelt. Du vil bli en del av en offensiv bedrift i vekst og med solid økonomi. Våre produkter og løsninger er svært innovative og læringsutbytte vil være stort.

Oppstart vil være snarest/etter avtale, og arbeidssted er i moderne lokaler på Ryen i Oslo.

Send CV og søknadsbrev via søknadslinken. Intervjuer vil holdes fortløpende!

Har du videre spørsmål om stillingen send oss gjerne en mail på it.stilling@gk.no

Vi ser frem til å høre fra deg!

Søk stilling

Vis flere stillinger: