Innredningsansvarlig

JM er en av Nordens ledende prosjektutviklere av boliger og boligområder.

Virksomheten fokuserer på produksjon av nye boliger, attraktiv beliggenhet og med tyngdepunkt i ekspansive storbyområder og universitetsbyer i Sverige, Norge og Finland. JM omsetter for cirka 15 milliarder svenske kroner, har cirka 2 500 medarbeidere og er børsnotert i Stockholm.

FirmaJM Norge
FylkeOslo
StedLilleaker
Søknadsfrist15.03.2023

Vi utvider teamet og søker vår neste innredningsansvarlig

Vi søker deg som brenner for gode kundeopplevelser. Innredningsansvarlig skal følge opp kundene fra kjøpekontrakt er signert og til boligen er overlevert. Innredningsansvarlig inngår i prosjektteamet og har selvstendig ansvar for kundenes innredningsvalg og for å gjennomføre forhåndsbefaringer og overtakelser av boligen med kunde.

Du planlegger og gjennomfører innredningsvalg med kundene i tråd med fremdriften i prosjektet. Vi benytter et digitalt innredningsverktøy, der kunden kan gjøre mye selv, men god veiledning er avgjørende.
Det er viktig at du er strukturert og har høy leveransepresisjon, slik at kundens bestillinger videreformidles korrekt. I produksjonsperioden gjennomfører du egenkontroll og inviterer kjøperne til å se boligen under produksjon.

Kvalifikasjoner og egenskaper

  • Vi forventer at du har utdanning fra videregående skole og ser gjerne at du har supplerende utdanning eller relevant erfaring fra innredning, salg, bygg, eiendom eller prosjektledelse.
  • Det er nyttig å beherske Office-pakken: Word, Excel og Powerpoint. 
  • Du må ha førerkort klasse B.
  • Vi håper at du er serviceinnstilt, strukturert og nøyaktig og har gode kommunikasjonsevner både skriftlig og muntlig. 
  • Det er en stor fordel om du forstår byggeprosesser og tekniske tegninger.

Vi kan tilby:

Dette er en spennende rolle med full fart hvor du vil møte engasjerte medarbeidere. I JM skaper vi resultatene sammen og er stolte over å ha en raus holdning der vi hjelper hverandre. I JM tar vi vare på våre ansatte gjennom å tilby Aktiv Bedrift, firmaleilighet på Geilo, tilskudd til trening, samt gode helseforsikringer og behandlingstilskudd. Vi har også eget kompetanseutviklingsverktøy slik at du skal kunne prestere, utvikle deg, gjøre karriere og bli lenge hos oss. Våre adferdsregler og etiske retningslinjer sikrer et trygt og godt arbeidsmiljø for alle ansatte, med potensiale for å gjøre en forskjell. Arbeidssted er ved vårt hovedkontor i moderne lokaler på Lilleaker.

Alle henvendelser behandles konfidensielt. Søknadsskjema med CV sendes snarest, og senest innen 15. mars 2023.

Spørsmål om stillingen

Kirsten Faye

Avdelingsleder innredning

Telefon 454 76 431

Espen Wold

HR-sjef

Telefon 924 55 727

Søk stilling

Vis flere stillinger: