Firma | Skanska Norge |
Fylke | Oslo |
Søknadsfrist | snarest |
På grunn av høyt aktivitetsnivå, har vi behov for å styrke kompetansen på innkjøp. Vi søker deg som vil være med på vår reise mot å bli den ledende prosjektutvikler og entreprenør i Norge.
Ansvar for kontrahering av underentrepriser
Som innkjøpsleder i Skanska er din hovedoppgave å drive operativ innkjøpsstøtte til våre prosjekter. Du har ansvaret for kontrahering av underentrepriser innen strategiske fagområder, samt være en sentral støttespiller i prosjektutviklings- og kalkulasjonsfasen. Andre viktige arbeidsoppgaver vil være markedsanalyse, forespørsler, implementeringen av rammeavtaler og strategisk utvikling av innkjøpsfunksjonen.
Personlige egenskaper
Du må være utadvendt, selvstendig og initiativrik. Du har forretningsteft, er analytisk og kan jobbe både målrettet og strukturert.
Fagkompetanse
Du har høyskoleutdanning, gjerne innen tekniske eller byggtekniske fag. Manglende formell utdanning kan imidlertid kompenseres med relevant yrkeserfaring. Du bør ha god kjennskap til kontrakter og forhandlinger, og må kunne beherske norsk og engelsk både skriftlig og muntlig. Erfaringer fra forhandlinger og kommersiell forståelse samt erfaring fra prosjektrettet virksomhet, helst anlegg.
Skanska tilbyr:
Vi kan tilby spennende utfordringer i et solid tverrfaglig miljø. Du vil bli en del av et sterkt fagmiljø med store muligheter for utvikling. Skanska har gode pensjons- og forsikringsordninger og tilbyr medeierskap gjennom vårt aksjeprogram.
For nærmere informasjon, ta kontakt med
Innkjøpsdirektør Glenn Andersen telefon 928 77 300 eller
Innkjøpssjef Sissel Gustavson telefon 982 10 786
Vis flere stillinger:
- Alle
- Søk etter Skanska Norge
- Fylke Oslo