Marketing manager

Graphisoft Norge /Nordic BIM Group har en ledende posisjon som leverandør av BIM-verktøy og tjenester til bygg- og eiendomsbransjen. Vårt mål er å gi våre kunder en bedre arbeidshverdag ved å tilby innovative, digitale verktøy og tjenester av høy kvalitet. Vi er norsk distributør av Archicad, ArchiFrame, ArchiTerra, Solibri, Twinmotion, BIMcontact, BIMx og Cinema 4D.

Graphisoft Norge ble en del av Nordic BIM Group i januar 2020 som også består av Nolliplan AB i Sverige og M.A.D OY i Finland. Med ekstraordinær erfaring og kunnskap digitaliserer og effektiviserer vi bygg- og eiendomsbransjen i Norden ved hjelp av BIM.

FirmaGraphisoft Norge - Nordic BIM Group
FylkeOslo
Søknadsfristsnarest

Nordisk selskap i sterk vekst søker digital Marketing Manager

Graphisoft Norge - Nordic BIM Group tilbyr markedets mest moderne, effektive og digitale BIM-verktøy og tjenester som gjør våre kunder i stand til å på best mulig måte, designe, prosjektere, modellere, visualisere, analysere og optimere sine byggeprosjekter.

Vi opplever sterk vekst i antall bedrifter som tar i bruk våre BIM-verktøy. Vi har derfor behov for å styrke vårt markedsføringsteam med en dyktig, kreativ og proaktiv Marketing Manager som har meget god kjennskap og erfaring med dagens digitale plattformer for å nå ut til markedet og våre kunder.

Stillingen leder markedsføringsteamet, har personalansvar for èn person og rapporterer til daglig leder.

Vi holder til i moderne lokaler sentralt ved Majorstuen, med god offentlig kommunikasjon og p-plasser.

Arbeidsoppgaver

  • Utvikle og eie strategi for digital marketing, med fokus på inbound marketing
  • Liker å skrive og publisere på digitale kanaler som nettside, nyhetsbrev og sosiale medier
  • Følge med på nye trender, kartlegge og segmentere målgrupper og gjennomføre kundetilfredshetsundersøkelser
  • Å bruke data og research som underlag for beslutninger
  • Ønsker å jobbe med innsiktsarbeid gjennom søkeordsanalyser.
  • Være med i gruppens i nordiske marketing-fora og bidra aktivt til å utvikle selskapets strategi på tvers av konsern.

Ønskede kvalifikasjoner

  • Helst minimum 3-5 års erfaring fra digital og inbound markedsføring hvor du kan vise til gode resultater
  • Bachelor eller Master innen relevante fag (gode resultater kan kompensere for formell utdanning).
  • Er selvgående, og har erfaring med digital og programmatisk annonsering, Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn, Google Analytics
  • Erfaring med HubSpot eller lignende plattformer
  • Erfaring med ulike CMS-systemer ( Content management systemer )
  • Gode norsk og engelskkunnskaper, både muntlig og skriftlig

Personlige egenskaper

Du er en "digital native" med høyt energinivå, stor arbeidskapasitet og teknologisk interesse.

Du er utadvendt, entusiastisk og kommuniserer på en tydelig og overbevisende måte. Du er god til å skrive og til å utrykke deg. Du er strukturert og pliktoppfyllende og ser det helt naturlig at arbeidsoppgavene skal planlegges og følges opp frem til ferdigstillelse.

Vi tilbyr

  • En selvstendig og ansvarsfull stilling hvor du med din egeninnsats påvirker resultatene
  • En spennende digital marketing jobb i et ambisiøst firma som har et betydelig fokus på sine medarbeidere og kunder
  • Varierte arbeidsoppgaver i et trivelig og hektisk arbeidsmiljø med fokus på utvikling og det å skape gode resultater som et team
  • Gode konkurransedyktige betingelser
  • Bedriftshelsetjeneste og en 6. ferieuke
  • Tilskudd til trening på helsestudio og kantine subsidiering

Søknader behandles fortløpende. Tiltredelse etter nærmere avtale.

Har du spørsmål til stillingen?

Kontakt Partner Per Espen Nordstrøm i Sonar Search & Selection på tlf. 977 35 512.

Søk stilling

Vis flere stillinger: