Monica Onsrud er ansatt som salgs- og markedsdirektør for JM Norge. Foto: JM Norge
Monica Onsrud er ansatt som salgs- og markedsdirektør for JM Norge. Foto: JM Norge

Hun skal styrke salgs- og markedsorganisasjonen i JM Norge

Monica Onsrud går inn i en ny rolle som salgs- og markedsdirektør for JM Norge og går inn i selskapets ledergruppe.

Hun får overordnet ansvar for JMs merkevare og for markedsføring og salg av boliger. Onsrud rykker opp fra stillingen som salgs- og markedsdirektør i region Oslo, en stilling hun har hatt siden 2019.

Onsrud har over 20 års erfaring fra ulike lederstillinger innenfor salg, media og reiseliv.

– Vi er veldig glade for at Monica har takket ja til denne rollen. Salg og markedsføring med kunden i fokus er et svært viktig område for oss, og særlig krevende vil det bli i det året vi går inn i. Nå samler vi markedsføring og fagansvar for salg i en avdeling under en stødig og erfaren leder, sier administrerende direktør Hilde Vatne i JM Norge i en pressemelding.

– Jeg er glad og stolt over tilliten jeg har blitt vist i JM. I 2019 startet vi med salg i eget hus, i 2020 startet vi arbeidet med å «insource» flest mulig av markedsoppgavene i region Oslo. Dette har vist seg å gi gode resultater. Vi jobber mer effektivt, samtidig som vi bygger opp intern spisskompetanse på de ulike fagområdene. Vi bruker data for å øke presisjonsnivået og dette er med på å gi oss en unik innsikt i kundereisen. Jeg er veldig heldig som får jobbe med så mange flinke folk og gleder meg til å ta fatt på oppgavene med å samkjøre salgs- og markedsarbeidet på et nasjonalt nivå, sier Onsrud i meldingen.