Jorunn Tharaldsen (t.v.) og Anne Øiseth. Foto: Grohe
Jorunn Tharaldsen (t.v.) og Anne Øiseth. Foto: Grohe

Grohe henter ny key account manager for arkitekter og designere

Jorunn Tharaldsen blir ny key account manager for architects & designers i Grohe.

Grohe ønsker å styrke sin posisjon inn mot prosjektmarkedet, og har ansatt Jorunn Tharaldsen. Anne Øiseth, country manager i Grohe og leader Norway i Lixil Emena, er svært godt fornøyd med ansettelsen.

– Det er ingen tvil om at sanitærbransjen stiller stadig større krav til bærekraft, design og innovasjon i alle ledd. Vi er derfor svært tilfredse med å få en så fremoverlent og dyktig medarbeider som Jorunn med på laget. Jeg er overbevist om at dette vil bidra til å styrke Grohes posisjon mot prosjektmarkedet - og da spesielt mot arkitekter og designere, sier Øiseth i en pressemelding.

Siden 2017 har Tharaldsen jobbet som trendanalytiker i Modena Gruppen, og har hatt verv i Norsk Byggkeramikkforening. Arbeidet har rettet seg mot det beskrivende ledd og sluttbruker, samt faglig pressestoff. Modena har i en årrekke samarbeidet med Grohe på ulike interiørprosjekter.

– Med mange om beinet i sanitærbransjen, tror jeg det blir enda viktigere å posisjonere seg mot arkitekter og designere i årene som kommer. Det er derfor utrolig stas å bli en del av Grohe som markedsledende aktør globalt, og med sine mange talentfulle kolleger. Det er en økende etterspørsel etter særegne materialer og løsninger, og forståelse for god design, funksjon og materialvalg blir mer viktig. Jeg gleder meg til å ta fatt på nye og spennende oppgaver, sier Tharaldsen.