– Vi har hatt en positiv utvikling sammen med gode samarbeidspartnere siden 2017, men med et komplett ressursteam tilgjengelig ser vi at det vil være en stor gevinst i å kunne bruke ett miljø både til eventutvikling og kommunikasjon. I tillegg opplever vi at deres tilnærming både er langsiktig og helhetlig i hele kundereisen. Målgruppene våre er komplekse og det er en krevende oppgave å finne noe som treffer både forbruker og profesjonelle aktører. Vi gleder oss til å vise frem hvordan vi skal involvere de besøkende i kommunikasjonsløsningen og gjennomføringen av våre arrangementer, sier administrerende direktør i Bygg Reis Deg AS, Gunnar Glavin Nybø i en pressemelding.
Daglig leder for JCP i Norge, Lars Terje Grorud, er godt fornøyd med oppdragstildelingen.
– Vi gleder oss til å aktualisere Bygg Reis Deg 2021 i enda større grad, og sørge for at Norges Varemesse fylles opp av besøkende og utstillere, sier han.
Den tradisjonsrike Bygg Reis Deg-messen på Lillestrøm har som mål å tiltrekke seg 45.000 besøkende til et utstillingsareal på over 20.000 kvadratmeter (netto) i 2021.
Byggeindustrien har også inngått avtale om å lage Bygg Reis Degs offisielle messemagasin for 2021.
- Nøkkelord
- Bygg Reis Deg