Firma | Jobzone for Tromsø kommune |
Fylke | Troms |
Sted | Tromsø |
Søknadsfrist | 27.11.2011 |
Byggforvaltere
Vi søker dyktige og entusiastiske byggforvaltere, som kan bidra aktivt til å videreutvikle fagområdet. Stillingen rapporterer til leder Bygg.
Arbeidsoppgaver
- Bidra til å utvikle og implementere mål og strategier for funksjonsområdet
- Ansvar for forvaltning og utvikling av egen eiendomsportefølje
- Ansvar for utarbeidelse av langsiktige vedlikeholdsplaner og årlige tiltaksplaner
- Utarbeidelse av tilstandsrapporter og analyser
- Sikre at egen eiendomsportefølje overholder gjeldende lover/forskrifter
- Økonomi og budsjettansvar iht. vedtatte planer
- Utarbeidelse av tilbud- og anbudsforespørsler
- Oppfølging og styring av vedlikeholds- og rehabiliteringsprosjekter
- Bidra til av nødvendige planer felles for fagavdelingen utvikles og gjennomføres
- Bistå i utvikling og ajourhold av byggeprogram
- Utarbeide saksgrunnlag for politisk behandling
Andre oppgaver
- Bistå faggruppe Prosjekt ved nybygg og større ombygging
- Samordne vedlikeholdsplaner og tiltak med driftslederne
- Sikre riktig og forsvarlige bestillinger og anskaffelser
- Sørge for god dialog med brukerenhetene om nødvendige tilpasninger til brukerens behov
Krav til kvalifikasjoner
- Høyere teknisk utdannelse, fortrinnsvis ingeniør/sivilingeniør innen bygg, eller andre byggeteknisk fagområder
- Relevant erfaring
- God byggeteknisk og økonomisk helhetsforståelse.
Personene vi søker må kunne samhandle med en rekke ulike enheter i kommunene. Serviceinnstilt holdning og gode kommunikasjonsevner vil derfor være viktig for alle stillinger. I tillegg forventes det initiativ og engasjement i forhold til planlagte tiltak og endringer. Personene vi søker vil også måtte bidra aktivt for å videreutvikle et godt fag- og arbeidsmiljø i enheten. I alle stillinger må en være fortrolig med data som arbeidsverktøy.
For samtlige lederstillinger blir det viktig med tydelig ledelse. Vedkommende må ha evner og lyst til å lede, motivere og utvikle sine medarbeidere og i tillegg ha evne til å styre målrettet og effektivt. Planlegging og oppfølging blir derfor sentrale oppgaver.
Da eiendom er i kontinuerlig utvikling vil det kunne bli foretatt tilpasninger i organisasjon og oppgaver. Endelig definering av oppgaver vil bli sett i sammenheng med fagmiljøenes samlede kompetanse.
Vi kan tilby utfordrende og spennende og utfordrende oppgaver, med store personlige og faglige utviklingsmuligheter. For riktige personer kan vi tilby gunstige arbeids- og pensjonsordninger.
For mer informasjon, ta kontakt med eiendomssjef Tromsø Kommune Beate Nemeth tlf 97773449 eller Grete Wilsgaard Jobzone tlf. 90866924. Søknad og CV sendes grete@jobzone.no innen 27. november 2011.
Vis flere stillinger:
- Alle
- Søk etter Jobzone for Tromsø kommune, Tromsø
- Fylke Troms