Firma | Dokken AS |
Fylke | |
Søknadsfrist | Snarest |
Arbeidsoppgaver:
Koordinere den samlede tekniske og økonomiske framdriften i samsvar med kontrakt:
* utarbeide overordnet prosjektplan, herunder bl.a. kvalitetsplan og HMS-plan
* påse at arbeidene utføres i samsvar med kontraktsbestemmelsene
* sørge for god kvalitetssikring og bestille revisjoner
* rapportere teknisk og økonomisk framdrift til avdelingsleder
* Overordnet ansvar for å vedlikeholde et godt og profesjonelt forhold til kunden og omgivelsene:
* delta i byggemøter med byggherren
* sørge for at kunden blir fortløpende og riktig fakturert
* kontakt mot 3.part og offentlige myndigheter i overensstemmelse med byggherren
* Organisere og administrere anlegget i samsvar med Dokkens regelverk:
* gjennomføre oppstartsmøter/oppstartssamling og sluttevaluering
* få gjennomført kundens prosjektevaluering
* utarbeide og vedlikeholde arbeidsbeskrivelser for funksjonærene på prosjektet jfr ansvarsmatrise
* sørge for at prosjektet er en god arbeidsplass for alle involverte
Kvalifikasjoner:
* noen års erfaring i faget innen grunnarbeid
* evne til å arbeide selvstendig og til å utvikle både bedriften, seg selv og sine medarbeidere
* er utdannet sivilingeniør eller ingeniør
Tiltredelse: Snarlig
Spørsmål om stillingen kan rettes til:
Avdelingsleder Vemund Ljødal, tlf: +47 915 11 482
Daglig Leder/distriktsleder Fredrik Andresen tlf +47 900 28 631
Søknad med CV sendes til:
Dokken AS, PB 373, 1301 Sandvika. Merkes med ”Prosjektleder grunnavdelingen” eller til post@dokken.no