Utrullet reprise ga varm suksess

Få annonsekampanjer har vært mer vellykket enn Glavas Rulln ut. Oppsiktsvekkende, ja, men budskapet ble første gang presentert for 18 år siden.

- Første gang vi rullet den ut var faktisk i 1985. Den gangen ble budskapet formidlet via store boards-kampanjer. Slagordet er altså en halv generasjon gammelt, sier Øystein Kvam i Glava AS. At slagordet skulle virke så godt i dag varmet isolasjonsselskapet. Særlig i fjor vinter, ettersom den lenge planlagte annonsekampanjen ble iverksatt da strømprisene virkelig tok av og kulda bet seg fast. Glava relanserer Perimate murisolasjon med drensriller og fiberduk. På standen kan en også blant annet notere seg tipset om å legge fuktsperren i veggen etter 15 centimeter isolasjon. På de påfølgende fem centimetre er det plass til elektrikerens rør og bokser uten at fuktsperren blir perforert eller skadet på annen måte før de resterende fem centimetre Glava legges i veggen.