Byggeindustrien i ny drakt

Samtidig som Byggeindustriens papirversjon kommer i nytt design lanseres Byggeindustriens portal i frisk, ny utgave.

2003 blir et merkeår, også for Byggeindustrien.no. Vår portal for byggenæringen vil fremstå i et totalt nytt design og med svært utvidet funksjonalitet. Grunnkonseptet i vår nye portal er at det skal være betydelig lettere å orientere seg i den mengden av informasjon som blir publisert på vår nettutgave. Samtidig vil leserne heretter ha muligheten til kun å konsentrere seg om den stofftypen som er mest relevant. Portalen vil ha en felles forside for alle første gangs besøkende, her vil stofftyper fra alle 10 hovedkategorier blir presentert. Er du som bruker mest opptatt av for eksempel stoff om betong kan du klikke deg inn på Betong-seksjonen og bokmerke denne. Da vil en egen selvstendig nyhets- og innholdsdel hvor betong er det eneste eksklusive tema være din startside. Som bruker vil du oppleve at det blir betydelig lettere å navigere i de forskjellige nyhetskategoriene på byggeindustrien. Søkefunksjonaliteten blir kraftig utvidet, du kan selv bestemme hvilken skriftstørrelse du vil ha på artiklene og du vil oppleve nyhetssaker med flere bilder og faktabokser der dette er relevant. I tillegg vil vår nye portal liste opp og gjøre relevante nyhetssaker tilgjengelig for den artikkelen som interesserer deg. Du vil også oppdage at adressen til vår portal er blitt betydelig forenklet. Allerede nå kan du nå oss ved å taste inn http://www.bygg.no. Når portalen lanseres vil hver temadel kunne nås direkte før du har bokmerket den. Stoff om betong vil du kunne finne på: http://betong.bygg.no. Vi vil også lansere et eget bruktmarked i vår nye portal. Her er det meningen entreprenører og andre kan kjøpe og selge det de måtte begjære, samt en ypperlig anledning til å bli kvitt restprodukter fra byggeplasser. Hvorfor deponere rester når de kan selges? Som leser og bruker av Byggeindustriens nettutgave kan du glede deg til portalen blir etablert over jul. Nye og innovative annonsemuligheter innen gitte fagområder vil gjøre det mer relevant og mer treffsikkert å nå frem med dine budskap. Mer vil vi ikke røpe i denne omgang, men vi lover deg en total og udelt positiv ny opplevelse over jul!