Firma | Optimera |
Fylke | Oslo |
Søknadsfrist | 05.11.2019 |
Har du erfaring fra retail eller logistikk og ønsker nye utfordringer?
For Optimera søker vi deg som ønsker bli den del av et engasjert og dyktig team. I rollen vil du bli godt kjent med selskapet og de forskjellige avdelingene.
Du vil bli en del av et sentralt og viktig team og oppgavene vil rette seg mot innkjøp på tyngre byggevarer. Fra april av vil du sitte i helt nye lokaler på hovedkontoret.
Arbeidsoppgaver:
- Innkjøp på egen produktportefølje mot tyngre byggevarer
- Bestilling og oppfølging av leverandører og butikker
- Kontrollere inngående ordrebekreftelser og faktura fra leverandør mot bestillinger
- Sikre vareflyt og koordinere leveransene i Optimera
- Administrere avtaler og veilede innkjøp mot butikkene
Kvalifikasjoner:
- God på systemer og teknisk innsikt
- Erfaring fra innkjøp, byggevare, snekker/tømrer eller butikk er en fordel
- Kjennskap til logistikk og vareflyt
- Fordel med produktkunnskap og kjennskap til arbeidshverdag i butikk
- God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk og engelsk
Personlige egenskaper:
- Interesse for å lære og vise initiativ
- Strukturert og systematisk
- Løsningsorientert og fleksibel
- Flink til å prioritere og god på kundeservice
Vi tilbyr:
- Godt miljø og engasjerte kolleger
- En stilling med variasjon av rutine- og adhoc oppgaver
- Nye lokaler fra april mnd
- Gode innkjøpssystemer og samarbeid på tvers av organisasjonen
- Mulighet for fast stilling
Veronica Wolsner-Papa
Avdelingsleder/Rådgiver
veronica@bemanningsbyraaet.no
+47 90204298