Vi søker Avdelingsleder til vår avdeling på Alnabru

Cramo AS er en ledende utleieaktør i Europa og Norge. Vår bredde på utleieprodukter dekker maskiner, utstyr og flyttbare lokaler til bygg- og anleggsbransjen, industrien og offentlige sektor. Vi tilbyr våre kunder kapasitet, nærhet og kompetanse, og våre leveranser omfatter korttidsutleie av maskiner/utstyr, totalpakker ved større prosjekter, flerårige fullserviceavtaler og outsourcingsløsninger. Cramo AS har i dag 28 avdelinger og 230 ansatte.
Cramo AS er ISO sertifisert innenfor for både Kvalitet og Miljø (9001/14001)

FirmaCramo
FylkeOslo
Søknadsfrist30.11.2017

Cramo har som mål at våre kunder alltid er styrende for vår virksomhet. Våre ansatte er vår viktigste ressurs, og fokus på utvikling, samarbeid med kunder og leverandører og en lidenskap for kontinuerlig forbedring skal bidra til at vi når dette målet. Du vil være Cramos ansikt utad i Oslo - regionen og ha ansvar for salgs- og markedsaktiviteter mot definerte avdelingskunder.

Vi søker deg som har kremmerånd og som drives av å skape relasjoner og resultat sammen med andre. Du må være et godt forbilde og gjennom egen adferd skape en kultur der fokus på HMS blir en like naturlig del av hverdagen som drift og økonomi.Vi ser helst at du har erfaring og nettverk i BA-bransjen i Oslo og Akershus .

Du vil ha ansvaret for:

  • Daglig drift og ledelse av avdelingen
  • Du har ansvaret for avdelingens budsjett og resultatoppnåelse
  • Du har ansvaret for avdelingens driftsprosesser og KPI styring
  • Personalansvar for avdelingens medarbeidere
  • Iverksetting av korrigerende tiltak ved resultat og driftsavvik
  • Samordningsansvar for våre verdikjeder, Salg og Verksted og vedlikehold
  • Oppfølging av prosjekter og definerte avdelingskunder
  • Avdelingens HMS ansvarlig og kjenner til kvalitet- og forbedringsarbeid
  • Du inngår i Regionens ledergruppe og skal bidra til positiv utvikling av regionen

Vi søker deg som har:

  • Høyere utdanning, gjerne innen tekniske fag og ledelse
  • Arbeidserfaring fra bygg- og anleggsbransjen
  • Ledererfaring fra driftsmiljøer
  • Salgs- og markedserfaring
  • Erfaring fra forhandlinger
  • Du jobber selvstendig og er beslutningsdyktig og effektiv
  • Stor arbeidskapasitet og gjennomføringsevne
  • Lagspiller med evne til å motivere og utvikle medarbeidere
  • Gode IT- kunnskaper og kjennskap til bruk av CRM systemer
  • Erfaring med kvalitet- og miljøarbeid

Personlige egenskaper som skal til for å lykkes hos oss:

  • Økonomisk forståelse og kremmerånd
  • Tydelig ledelse og lederstil
  • Relasjonsbygger, både internt og eksternt
  • Målrettet og løsningsorientert
  • Strukturert og kvalitetsbevisst
  • At du kan identifisere deg med våre verdier: Troverdig, Kreativ og Forpliktende

Vi tilbyr deg:

  • Hyggelige kolleger og profesjonelt arbeidsmiljø
  • Konkurransedyktige betingelser
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Utfordrende arbeidsoppgaver i et spennende og innovativt miljø

Spørsmål om stillingen

Frank Haugen

Driftsdirektør

Telefon 900 22 241

Søk på stillingen her

Vis flere stillinger: