Firma | JM Norge |
Fylke | Vestfold |
Sted | Tønsberg |
Søknadsfrist | 14.09.2016 |
Kunne du tenke deg å jobbe som Prosjektsjef hos en av Nordens ledende boligutviklere?
Vi utvider vår virksomhet og ser etter 2 dyktige prosjektsjefer til vår Region Syd i Buskerud / Vestfold / Telemark med kontor i Tønsberg.
Som prosjektsjef vil du være del av et team med erfarne medarbeidere og rapportere direkte til regionsjef.
ANSVAR / ARBEIDSOPPGAVER
I stillingen har du et overordnet ansvar for tildelte prosjekter, inkludert driftsansvar for prosjektene.
Arbeidsoppgaver består blant annet av:
- Skape en prosjektorganisasjon med tildelte ressurser
- Planlegge og lede det daglige arbeidet, samt følge opp de ulike delprosessene i prosjektet
- Sikre at prosjektorganisasjonen, myndigheter og kunder oppdateres med nødvendig informasjon for prosjektet
- Utforme og drive prosjektene med hensyn til god økonomi, fornøyde kunder og tilfredse medarbeidere
- Levere prognose og kostnadsoppfølgning samt rapportere status for prosjektene
- Arbeide i tråd med vårt virksomhetssystem
- Etterleve HMS-regler, samt JM`s etiske retningslinjer, adferdsregler og kjerneverdier
- Kontinuerlig utvikle og overføre erfaringer innenfor arbeidsområdet
KVALIFIKASJONER
Vi søker etter dyktige personer, gjerne kvinner, som har relevant ingeniør eller sivilingeniør utdannelse, alternativt opparbeidet tilsvarende kompetanse ved lengre arbeidserfaring.
Du har minst fem års relevant erfaring, gjerne med nyproduksjon av boliger. Annen relevant erfaring fra bygg- eller eiendomsbransjen, kan det også være interessant.
Erfaring med ledelse innen prosjektering eller produksjon er en forutsetning for å lykkes i rollen. Du har solide kunnskaper innen prosjektøkonomi, byggeforskriftene, plan- og bygningsloven samt prosjektledelse. Du er kvalitetsbevisst, planleggende og strukturert samt har et godt øye både for detaljer og helhet i prosjektgjennomføringen. Videre besitter du gode lederegenskaper, kommunikasjonsferdigheter og engasjement.
For oss i JM er det viktig at du kan ta eierskap til våre kjerneverdier: Langsiktighet, engasjement, kvalitet, stilfølelse, lydhørhet og pålitelighet.
VI KAN TILBY
- Et kompetent fagmiljø i et selskap med sunn økonomi
- Hyggelige kollegaer i et sosialt og uformelt arbeidsmiljø
- Fleksibel arbeidstid
- Konkurransedyktige betingelser
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
- Bedriftshytte
SØKNAD
For nærmere informasjon, ta gjerne kontakt med Rådgiver Tom Høier Petersen, mob. 915 90 570, eller Regionsjef Syd, Svein Sundby, mob. 934 42 523.
Vi imøteser din søknad med CV.
Vi ivaretar konfidensiell behandling av din søknad inntil annet avtales.