Teknisk Eiendomsforvalter og Prosjektleder

Klépierre er Europas ledende kjøpesenterselskap . Porteføljen har en verdi på € 21 mrd, ogbestår i hovedsak av store kjøpesentre i 16 Europeiske land.

Hver dag trekker Klepierre på sine 1500 medarbeideres kompetanse for å sikre suksess for butikkene i sine kjøpesentre, og å presentere et stadig mer attraktivt tilbud og de beste møteplassene for kundene.

Klépierres største aksjonærer er Simon Property Group (28,9%) , som er verdensledende i kjøpesenterbransjen og BNP Paribas (21,9%).

Klépierre, er i dag majoritetseier i Steen & Strøm (56,1%), som er Skandinavias fremste kjøpesentereier og driver.

Steen & Strøms visjon er å berike moderne shopping og målet er å være ledende i Skandinavia på profesjonell utvikling og forvaltning av kjøpesentre.

Selskapets suksess hviler på et samspill mellom leietakernes omsetning, senterets profesjonelle drift og utvikling, og utleiers langsiktige investeringsprofil. Selskapets oppgave er å legge forholdene til rette for omsetningsvekst og kostnadseffektiv drift for leietakerne.

For mer info se steenstrom.com

FirmaBønes Virik for Klépierre
FylkeOslo
SøknadsfristSnarest

Teknisk Eiendomsforvalter og Prosjektleder er ansvarlig for daglig teknisk drift ( oppfølging av outsourcet teknisk drift) og vedlikehold av kjøpesentrene i hans/hennes portefølje/region. I tillegg kommer et sterkt fokus på å o ptimalisere sikkerhet, bærekraft og kommersiell teknisk utvikling av sentrene. Støtte i planleggingsfase, dvs kalkulasjon, beregninger/tegning, samt prosjektledelse, ved ombygging av leietaker- og fellesarealer er en viktig del av jobben.

Stillingen rapporterer til Technical Director Scandinavia. Arbeidssted vil være ved et, eller flere, av våre kjøpesentre i Oslo-området. Noe reisevirksomhet må påregnes.

Viktigste arbeidsoppgaver:

  • Prosjektledelse ved utviklingsprosjekter/ utvidelse/ oppussing/ ombygninger/leietakerombygginger
  • Administrere og følge opp samarbeidspartnere og underleverandører
  • Bruk og oppfølging av forvaltningsverktøy
  • Ansvarlig for at teknisk drift og vedlikehold er i henhold til både interne og offentlige definerte krav
  • Administrere og utvikle strategier og planer for teknisk drift, vedlikehold, risikostyring, innkjøp og CR (den totale forretningsplan for kjøpesenteret)
  • Optimalisere sikkerhet, bærekraft og kommersiell teknisk utvikling av sentrene
  • Analyse, Benchmark, Rapportering samt utarbeidelse av presentasjoner og bidrag til Businessplan
  • Budsjetter (Eierkostnader/Felleskostnader), Budsjettoppfølging
  • Fokus på kostnadseffektivitet og maksimering av senternes kommersielle potensiale, i samarbeid med leasingavdelingen.

Den ideelle kandidat har følgende kvalifikasjoner:

  • Ingeniør, Bachelor eller høyere
  • Erfaring med prosjektledelse innenfor eiendom/entreprenør
  • Erfaring fra teknisk drift av næringseiendom
  • Kommersiell forståelse
  • Relasjonsbygger
  • Noe tilleggsutdanning innenfor økonomi
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne
  • Gode samarbeidsevner på tvers av fag
  • Analytisk og strukturert
  • Pålitelighet – da særlig ift leveranser og tidsfrister
  • Gode IT kunnskaper
  • Gode engelskkunnskaper

For mer informasjon vennligst kontakt Christine Finset på telefon 920 10 731 eller Katrine Nygaard på telefon 922 24 010 hos vår rekrutteringspartner Bønes Virik.

Søknadsfrist snarest 

søk her

Alle henvendelser behandles konfidensielt, innledningsvis også ovenfor oppdragsgiver om ønskelig.

Vis flere stillinger: