Firma | Statens vegvesen Vegdirektoratet |
Fylke | Oslo |
Søknadsfrist | 25.02.2015 |
Statens vegvesen har behov for å øke kapasiteten innenfor ledelse av infrastrukturprosjekter. Arbeidssted vil være Oslo.
Som teknisk prosjektleder vil du utføre oppgaver innen prosjektplanlegging og prosjektstyring av prosjekter knyttet til rene IT-tekniske problemstillinger. Du vil ha ansvaret for rapportering av kostnad, tid, omfang, kvalitet, risiko, og gevinst samt være ansvarlig for daglig ledelse av prosjektet.
Krav til kvalifikasjoner:
- Utdanning fra universitet eller høgskole (minimum 3 år). For kandidater med sterk og allsidig erfaring fra de aktuelle fagområdene og gode personlige forutsetninger for stillingen, kan kravet til utdanning fravikes
- Erfaring fra IKT-drift
- Prosjektledererfaring
- gode skriftlige og muntlige norskkunnskaper
Vi ønsker oss prosjektledere som har sertifisering innenfor prosjektledelse og/eller ITIL . Det er viktig med god struktur og gjennomføringsevne . Videre verdsetter vi evne til initiativ og medarbeidere som tar ansvar.
Vi tilbyr
- introduksjonsprogram og fadderordning
- fleksibel arbeidstid og gode velferdsordninger, f eks trening i arbeidstiden
- gode utviklingsmuligheter i en stor, landsdekkende organisasjon
- medlemskap i en av de beste pensjonsordningene i Norge
- lønn etter avtale i henhold til etatens lønnspolitikk
Kontaktperson: avdelingsdirektør Svein Hauge, tlf. 950 39 956.
Statens vegvesen skal preges av mangfold, og våre ansatte skal gjenspeile befolkningen. Vi legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det.
Søk stillingen på ww.vegvesen.no/jobb - ledige stillinger i Vegdirektoratet innen 25. februar 2015 eller gå videre til søk her
Vis flere stillinger:
- Alle
- Søk etter Statens vegvesen Vegdirektoratet
- Fylke Oslo