Firma | Mercuri Urval for Sandnes Tomteselskap |
Fylke | Rogaland |
Sted | Sandnes |
Søknadsfrist | 11.01.2015 |
Vi søker en person med interesse for og erfaring fra administrative oppgaver. Du har erfaring fra bredden i oppgaver, er serviceinnstilt og kan være pådriver, tilrettelegger og medspiller.
Viktige arbeidsoppgaver vil være:
- Kontoransvarlig
- Håndtere eiendomsregistre
- Behandling av fakturaer
- Ajourholde kvalitets- og internkontroll
- Digitalt arkiv og dokumenthåndtering/oppfølging
- Bestilling av varer og tjenester
- Bistå prosjektledere ved behov
Du har relevant utdanning og evne til å uttrykke deg skriftlig og muntlig. Du har gode datakunnskaper. Du kan eventuelt ha erfaring fra advokatkontor, byggebransje eller meglerkontor.
Du har gode samarbeidsevner og godt humør. Du vil være en viktig bidragsyter til et godt arbeidsmiljø.
Du er:
- Fleksibel og liker å ha flere ting gående samtidig
- Nøyaktig , strukturert og selvstendig
- Fremoverlent og løsningsorientert
- Omgjengelig
Sandnes tomteselskap tilbyr en utfordrende stilling i et godt arbeidsmiljø. Selskapet har pensjonsordning. Lønn etter avtale.
Hvis du har spørsmål om stillingen, ta gjerne kontakt med Mercuri Urval ved Arvid Bø, tlf. 975 59 045, eller Åse Andreassen, tlf. 975 59 071. Du kan også kontakte Sandnes Tomteselskap v/økonomisjef Odd Inge Rødland, tlf. 51 33 57 09. Vis interesse for stillingen ved å laste opp din CV og søknad snarest, og senest innen 11. januar 2015. Alle henvendelser til Mercuri Urval behandles konfidensielt, om ønskelig også overfor oppdragsgiver.
Vis flere stillinger:
- Alle
- Søk etter Mercuri Urval for Sandnes Tomteselskap, Sandnes
- Fylke Rogaland