Firma | Hunton Fiber AS |
Fylke | Oppland |
Søknadsfrist | 06.09.2013 |
Arbeidsoppgaver
- * Videreutvikle Huntons innkjøpsstrategi og rutiner for å underbygge vår vekststrategi og bedriftens langsiktige kvalitetsmål
- * Sikre kvaliteten i våre leverandøravtaler
- * Delta i / lede anbudsprosjekter
- * Bidra til å utvikle kvalitet, kompetanse og hensiktsmessig organisering av våre innkjøp i samhandling med øvrige ansatte og andre enheter ved Hunton
- * Optimal lagerstyring
- * Bidra til sikker rapportering
- * Bidra til å videreutvikle Hunton som en spennende og attraktiv arbeidsplass
Personlige egenskaper
- * Kunne kombinere kremmerånd med langsiktig strategisk innkjøp
- * Resultat- og utviklingsorientert, med dokumenterte resultater
- * Gode kommunikasjonsferdigheter
- * Serviceholdning og gode samarbeidsevner
Kvalifikasjoner
- * Det forventes relevant høyere utdanning fra universitet eller høgskole
Du har relevant arbeidserfaring, minimum 5 år.
- * Dokumentert bredde i innkjøpskompetansen
- * Erfaring med forhandlinger, risikostyring, kost-/nytteestimering og gevinstrealisering
- * God muntlig og skriftlig framstillingsevne på norsk og engelsk, positivt med tysk.
Vi tilbyr
- * En stilling hvor du har mulighet til å påvirke og forme egen arbeidsdag
- * Et selskap i vekst med konkurransedyktige og fremtidsrettede produkter
- * Selvstendige og utfordrende arbeidsoppgaver
- * Karriere- og utviklingsmuligheter
- * Et uformelt og trivelig arbeidsmiljø
- * Konkurransedyktige betingelser og utvidet pensjonsordning
Andre opplysninger
- Fast stilling
- Arbeidssted Gjøvik
- Søknadsfrist 6. september 2013
- Kontaktinfo:
Arnfinn Stensrud, Økonomidirektør,
917 79 012 arnfinn.stensrud@hunton.no
Tore Bergsveen, HR-sjef
900 38 588 tore.bergsveen@hunton.no
Søknad og CV sendes HR-sjef på mail.
Vis flere stillinger:
- Alle
- Søk etter Hunton Fiber AS
- Fylke Oppland