Vi skal være best

Byggeindustrien skal ikke bare være det største mediehuset i byggenæringen, men vi skal også være det beste og mest lønnsomme. Det er en ambisiøs målsetting, men vi setter alt inn på å greie det. Nå styrker vi staben nok en gang.

Har du interesse av å være med på laget i en av Norges mest spennende mediebedrifter har du muligheten. Men vi stiller store krav – ikke til minst til engasjement.

Vi jobber for at alle i hele byggenæringen skal få best mulig rammevilkår. Vi skal være best innen bygg, innen anlegg og innen eiendom. Fordelen er at vi i dag jobber med ulike kanaler.

Vi har det solide bladet vårt Byggeindustrien som har kommet ut siden 1968. Dette er et blad som fortsatt utvikler seg og vokser i opplag. Annonsemengden har aldri vært større. Det redaksjonelle innholdet har heller aldri vært større og bredere enn hva det er nå. Om kort tid vil vi også kunne tilby abonnement på digitale utgaver av bladet.

Bygg.no er blitt et begrep. Ingen andre nettsteder i byggenæringen er så oppdatert gjennom døgnet som nettopp bygg.no. Under dette nettstedet ligger også www.hage.no og www.anlegg.no. Bedrifter står nå i kø for å få de beste annonseplassene.

Hver eneste hverdag sender vi grytidlig ut oppdaterte nyhetsbrev. Dette er blitt en kjempepopulær tjeneste som til og med er gratis.

Ellers står vi bak Byggedagene som kanskje er et av Norges viktigste møtesteder for byggenæringen – og da snakker vi om hele byggenæringen. Byggedagene i år arrangeres på Radisson BLU Plaza hotell i Oslo 6. og 7. mars.

Mediehuset Byggeindustrien forventer å omsette for mer enn 50 millioner kroner i år.