Fra venstre: Simon Allanson (medierådgiver i Hensikt), Angelica Askvik (kreatør, JCP), Christina Hope (kreatør, JCP), Lars Terje Grorud (daglig leder, JCP Norge), Nina Lundgreen (prosjektkoordinator, Bygg Reis Deg), Tuva Mehammer (salg og kommunikasjon, Bygg Reis Deg), Gunnar Glavin Nybø (administrerende direktør, Bygg Reis Deg), Martin Pira (kreativ leder, JCP PRAD), Kim Reksten Grønneberg (rådgiver, JCP PRAD), Per-Kristian Cabrinetti Meum (rådgiver, JCP Event). Nina Myhre (prosjektleder, JCP Event) var ikke tilstede da bildet ble tatt. Foto: Bygg Reis Deg

Bygg Reis Deg inngår avtale med JCP

Etter en anbudskonkurranse samler Bygg Reis Deg AS alle byråtjenester hos kommunikasjonshuset JCP for sine arrangementer.

– Vi har hatt en positiv utvikling sammen med gode samarbeidspartnere siden 2017, men med et komplett ressursteam tilgjengelig ser vi at det vil være en stor gevinst i å kunne bruke ett miljø både til eventutvikling og kommunikasjon. I tillegg opplever vi at deres tilnærming både er langsiktig og helhetlig i hele kundereisen. Målgruppene våre er komplekse og det er en krevende oppgave å finne noe som treffer både forbruker og profesjonelle aktører. Vi gleder oss til å vise frem hvordan vi skal involvere de besøkende i kommunikasjonsløsningen og gjennomføringen av våre arrangementer, sier administrerende direktør i Bygg Reis Deg AS, Gunnar Glavin Nybø i en pressemelding.

Daglig leder for JCP i Norge, Lars Terje Grorud, er godt fornøyd med oppdragstildelingen.

– Vi gleder oss til å aktualisere Bygg Reis Deg 2021 i enda større grad, og sørge for at Norges Varemesse fylles opp av besøkende og utstillere, sier han.

Den tradisjonsrike Bygg Reis Deg-messen på Lillestrøm har som mål å tiltrekke seg 45.000 besøkende til et utstillingsareal på over 20.000 kvadratmeter (netto) i 2021.

Byggeindustrien har også inngått avtale om å lage Bygg Reis Degs offisielle messemagasin for 2021.