Firma | Cramo |
Fylke | Hordaland |
Sted | Bergen |
Søknadsfrist | 20.11.2016 |
Cramo har som mål å være en rollemodell i utleiebransjen. Vi skal lytte til kundebehov og vi skal levere kvalitet og kompetanse.
Som Avdelingsleder hos oss kan du forvente hektiske og varierte dager. Du vil ha det overordnede ansvar for daglig drift og samordning av alle funksjoner i verkstedavdelingen. Dette krever en tydelig og motiverende leder som evner å bygge både team og omsetning. Arbeidsted vil være Bergen og stillingen vil ha ansvar for mekanikere på våre avdelinger langs kysten fra Stavanger til Molde.
Du vil ha ansvaret for:
- Følge Cramo`s miljøpolicy og aktivt bidra til at helse, miljø og sikkerhets bestemmelser blir fulgt.
- Følge opp driftsstans på maskiner på leie (POP3 Cramo Story).
- Ansvar for måloppnåelse for avdelingen (Verksted & Vedlikehold).
- Følge Cramo`s rutiner, regler og instrukser.
- Planlegge og følge opp vedlikehold og reparasjoner på den delen av maskinparken som er i tildelt ansvarsområde, inkludert vakt-/turnusordninger.
- Bidra til god orden. Gjelder også på dokumentasjon.
- Personalansvar for verkstedmedarbeidere i tildelt område.
- Ved forespørsel bidra til kompetanseøkning generelt i Cramo.
- Planlegge og følge opp mot verkstedmedarbeidere i felt eller på verksted.
- Taksere/kalkulere/tids beregne skade på maskiner.
- Innkjøp av reservedeler, viderefakturering av reparasjoner.
- Renhold og ryddighet på verksted/biler.
- Følge HMS reglement
- Ha riktig utstyr tilgjengelig i beredskap for utslipp.
- Dokumentasjon
- Kommunisere med utleieavdelingene ved driftsstans, gjennomføring av reparasjoner og vedlikehold, inkludert salg av tjenester til utleieavdelingen.
- Ved kapasitet bidra til teknisk support for utleieavdelinger og kunder.
Vi søker deg som har:
- Høyere utdanning, gjerne innen tekniske fag, ledelse, logistikk eller økonomi
- Arbeidserfaring fra bygg- og anleggsbransjen
- Ledererfaring fra driftsorienterte miljø
- Gode IT- kunnskaper
- Erfaring med kvalitet- og miljøarbeid er en fordel
Personlige egenskaper som skal til for å lykkes hos oss:
- Økonomisk forståelse og kremmerånd
- Naturlig autoritet og tydelig ledelse
- Relasjonsbygger, både internt og eksternt
- Målrettet og løsningsorientert
- Strukturert og kvalitetsbevisst
- At du kan identifisere deg med våre verdier: Troverdig, Kreativ og Forpliktende
Vi tilbyr deg:
- Hyggelige kolleger og profesjonelt arbeidsmiljø
- Konkurransedyktige betingelser
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
- Utfordrende arbeidsoppgaver i et spennende og innovativt miljø
Spørsmål om stillingen
Svein Roger Johansen
Leder Verksted og Vedlikehold
Telefon 905 56 444