Prosjektsjef tidligfase

Block Watne AS er en av Norges ledende boligbyggere og leverer årlig cirka 800 boliger. Omsetningen i 2018 var på ca 3 milliarder kroner. Prosjektutvikling, salg og boligbygging utføres av egne ansatte gjennom 17 distriktskontorer. Vårt hovedkontor er lokalisert ved Hammersborg torg i Oslo. Her sitter teknisk avdeling - arkitekter, sivilarkitekter og -ingeniører - de som sammen med distriktskontorene utvikler enkeltboliger og boligområder i alle former og størrelser. Her sitter også alle andre fellesfunksjoner som innkjøp, økonomi og regnskap, marked, personal, IT og teknisk avdeling. Selskapet er en del av OBOS-konsernet. Vi har et høyt fokus på våre kunder, og er derfor en av de beste i bransjen på kundetilfredshet. For mer informasjon, se blockwatne.no blockwatne.no

Firma Block Watne
FylkeOslo
Søknadsfrist30.10.2019

Block Watne utvikler, bygger og selger boligprosjekter. Vi arbeider i hovedsak med feltutbygginger. Block Watne har en betydelig tomteportefølje rundt omkring i Norge. Til å lede og koordinere arbeidet med reguleringsprosesser på tvers i Block Watne søker vi nå etter en driftig prosjektsjef. Stillingen er nyopprettet og rapporterer til direktør for operativ enhet, Bjørn Einar Skoglund.

Som prosjektsjef tidligfase i Block Watne vil du bidra til at vi oppnår god effektivitet i prosessene fra kjøp av tomt til byggestart og salg. Du vil få en sentral og viktig jobb i vårt selskap, og arbeide tett sammen med dyktige kollegaer regionalt og sentralt.

Vi ser etter en engasjert og dyktig fagperson med en åpen og inkluderende lederstil. Du evner også å skape fremdrift og gode prosesser i alle retninger i en organisasjon.

ANSVAR OG ARBEIDSOPPGAVER:

  • Operativ oppfølging av reguleringsplaner og reguleringsprosesser
  • Ansvar for administrasjon og rapportering av status i reguleringsprosesser på tvers i Block Watne
  • Bidra til å forbedre og effektivisere reguleringsprosesser fra A-til-Å
  • Tett samarbeid med operative direktører om forvaltning av tomteporteføljen
  • Tett samarbeid med kollegaer ved våre distriktskontor og ved hovedkontoret
  • Arbeide tett sammen med offentlige myndigheter i aktuelle reguleringsprosesser
  • Bidra til optimalisering av våre prosjekter (økonomi, KTI, HMS, etc.)

ØNSKEDE KVALIFIKASJONER:

  • Relevant utdanning + 5 års relevant arbeidserfaring med reguleringsprosesser
  • Må ha inngående kjennskap til område- og detaljreguleringsarbeid enten fra eiendomsutvikling, offentlige instanser eller konsulentselskap
  • Det er ønskelig at du har erfaring med, og sterk interesse for, eiendomsutvikling
  • God økonomisk forståelse
  • Arbeider effektivt med digitale verktøy og IT-løsninger
  • Sertifikat klasse B, samt disponering av egen bil er et krav
  • Gode språkferdigheter i norsk, muntlig og skriftlig

PERSONLIGE EGENSKAPER:

  • Resultatorientert
  • Gode samarbeidsegenskaper
  • Skaper tillitsfulle og gode relasjoner
  • Opptatt av å forstå helheten og gjennomføre gode prosesser
  • Kommersiell teft og driv

Våre verdier er skikkelig, kvalitetsbevisst, offensiv, lønnsom og engasjert – og vi ser etter kandidater som identifiserer seg med disse.

Vi tilbyr deg en utfordrende og sentral stilling i et velrenommert konsern med solid økonomi. Vi tilbyr konkurransedyktig lønn og ordnede arbeidsforhold. Som en del av OBOS-konsernet får du også tilbud om gunstige betingelser på banklån og forsikring. Arbeidssted er ved vårt hovedkontor i Oslo.

For mer informasjon, ta kontakt med vår rekrutteringspartner HAMNØY AS ved rådgiver Jan Tore Hamnøy, tlf. 411 02 200, eller researcher Kristine Valen, tlf. 926 94 052.

Vis din interesse for stillingen ved å registrere din CV og søknad snarest. Attester og vitnemål vedlegges søknad. Alle henvendelser behandles konfidensielt – også overfor oppdragsgiver i innledende fase dersom det er ønskelig.

Søknadsfrist: 30. oktober – søknader behandles fortløpende.

Tiltredelse: Etter nærmere avtale.

Søk stilling

Vis flere stillinger: