Firma | Experis for Kirkens Bymisjon Oslo |
Fylke | Oslo |
Søknadsfrist | 13.01.2019 |
Kirkens Bymisjon Oslo og deres eiendomsavdeling er lokalisert ved hovedkontoret i Oslo sentrum. Eiendomsavdelingen skal sikre at stiftelsen har trygge og moderne bygg og er en profesjonell forvalter av stiftelsens eiendomsmasse.
Avdelingens prosjekter har et stort spenn, både i økonomisk omfang og kompleksitet. Dagens eiendomsmasse er på ca. 90.000 m2 og omfatter bl.a. institusjonsbygg, sykehjem, boliger, næringslokaler - fordelt på 41 eiendommer. Eiendomsmassen utnyttes primært innenfor stiftelsens eget arbeidsfelt, egne formål og egen organisasjon. Eiendomsavdelingen har i dag 15 ansatte og våre kjerneområder er forvaltning, drift, vedlikehold og utvikling.
Kirkens Bymisjon Oslo søker nå etter en Prosjektleder/fagansvarlig vedlikehold med byggkompetanse og erfaring.
Ønsker du å ha ansvar for økonomi, fremdrift og kvalitet i stiftelsens bygge- og vedlikeholdsprosjekter?
Ansvar og arbeidsoppgaver:
- Ansvar for planlegging og gjennomføring av vedlikehold relatert til stiftelsens eiendomsmasse
- Utarbeidelse av kalkyler, budsjett og beskrivelser
- Tilstandsanalyse og vedlikeholdsplaner
- Innhenting og vurdering av anbud fra leverandører og underleverandører
- Oppfølging av entreprenørenes leveranser og utførelse og påse at dette er iht. kontrakt og kvalitet
- Påse at byggherreforskriften og SHA ivaretas på våre byggeplasser
- Arbeidet utføres i tett samarbeid med avdelingens øvrige ressurser og personell
Stillingen rapporterer til leder for Eiendomsservice som er det teamet med ansvar for avdelingens vedlikehold, drift og servicetjenester.
Kvalifikasjoner:
- Tømrermester eller ingeniør med byggeteknisk bakgrunn
- Relevant erfaring kan kompensere for manglende formell utdanning
- Det er et krav at man har erfaring fra og god kjennskap til bygg og vedlikehold
- Generell god IKT-kompetanse og kjennskap til dokumentasjonskrav
- Førerkort, minimum klasse B
Ønskede egenskaper:
- Faglig sterk, målrettet og løsningsorientert
- Teamorientert, men også selvstendig og beslutningsdyktig
- God relasjonsbygger, med tydelighet i både skriftlig og muntlig kommunikasjon
- Evne til å motivere og engasjere
- Strukturert arbeidsform, planmessig og med god gjennomføringsevne
- Det vektlegges at man også kan samarbeide godt med personer på tvers av fag og i organisasjonen
Det er mange gode grunner til å velge Kirkens Bymisjon Oslo som arbeidssted:
- Ansvarlig deltakelse i prosjekter som bidrar til utvikling av samfunnet
- Spennende og utfordrende arbeidsoppgaver i en ideell organisasjon
- Mulighet til å utgjøre en forskjell ved å tilrettelegge for gode funksjonelle lokaler, bygg og hjem
- Faglige utfordringer med stor bredde og inkluderende kolleger
- Fleksibel arbeidstid og gode pensjons- og forsikringsordninger
- Lønn etter avtale
Søknadsinformasjon:
Experis bistår Kirkens Bymisjon Oslo i rekrutteringsprosessen og håndterer alle henvendelser på vegne av dem.
Registrer din CV og søk på stillingen på www.experis.no. Det er en fordel med et motivasjonsbrev/søknadstekst.
Frist: Snarest og innen 13 januar 2019
Arbeidssted: Oslo og omegn
Tiltredelse: Etter avtale
Kontraktsform: Fast ansettelse
MERK: Vi intervjuer fortløpende, så søk gjerne snarest
For ytterligere spørsmål om stillingen eller prosessen, kontakt Experis AS ved;
Bente Person Samuelsen, mobil: 957 82 390
e-post: bente.person.samuelsen@no.experis.com
Steinar Instefjord, mobil: 948 57 202
e-post: steinar.instefjord@no.experis.com
Klikk her for å komme til vår hjemmeside hvor du kan registrere din CV og søke stillingen.
Vis flere stillinger:
- Alle
- Søk etter Experis for Kirkens Bymisjon Oslo
- Fylke Oslo