Oppdragsleder Samferdsel

Multiconsult er et norsk kraftsenter med internasjonalt nedslagsfelt innen prosjektering og rådgivning. Gjennom flere kontorer i Norge og internasjonalt benytter vi 100 års erfaring til å skape ny historie. For oss handler muliggjøring om erfaring, rett kompetanse og riktig kompetansesammensetning blant våre nærmere 3000 medarbeidere.

Multiconsult er notert på Oslo Børs og opererer innenfor følgende syv forretningsområder: Bygg & Eiendom, Industri, Olje & Gass, Samferdsel, Fornybar Energi, Vann & Miljø og By & Samfunn.

FirmaMulticonsult
FylkeOslo
Søknadsfrist20.01.2019

Multiconsult sin strategiske satsning fram mot 2020 gir oss mulighet til å satse tungt innen Samferdsel.

Vi ser nå etter flere erfarne oppdragsledere og prosjekteringsledere som vil være med å bygge team for å håndtere de store samferdselsprosjektene som ligger foran oss. Vi har behov for ledere på flere ulike nivåer i våre prosjekteringsoppdrag og har dermed mulighet for å matche din kompetanse med våre behov.

Multiconsult jobber for tiden med flere større prosjekter, slik som Fornebubanen i Oslo, Intercity i Østfold og Riksvei 3/25 ved Elverum. Vi er i tillegg engasjert i flere store tilbudsprosesser hvor vi samarbeider med entreprenører og andre rådgivere.

Vi søker deg som drives av å få prosesser til å flyte, og som ønsker å jobbe med spennende prosjekter innenfor kollektivtrafikk, vei og bane. Du har gode kunnskaper om digital samhandling og tverrfaglige integrerte arbeidsformer, og ønsker å være med å utvikle oppdrags- og prosjekteringslederrollen i Multiconsult.

Arbeidsoppgaver

  • Oppdragsledelse og prosjekteringsledelse innenfor kollektivtransport, vei og bane
  • Ledelse av tverrfaglige oppdragsorganisasjoner
  • Digital samhandling og prosesstyring
  • Følge opp leveranser og fremdrift
  • Kommunikasjon, både internt og mot kunde

Kvalifikasjoner

  • Relevant utdanning fra universitet eller høyskole
  • Gjerne erfaring fra ledelse av små og store samferdselsprosjekter
  • Erfaring fra anlegg/byggeplass er ønskelig

Personlige egenskaper

  • Motivasjon til å forme fremtidens infrastruktur
  • Gode kommunikasjonsferdigheter
  • Forretningsforståelse
  • Ivrig etter å ta i bruk nye metoder for digital samhandling

Vi tilbyr

  • Et meget godt arbeidsmiljø faglig og sosialt, preget av kompetente og engasjerte medarbeidere
  • En spennende stilling med varierte arbeidsoppgaver og gode utviklingsmuligheter
  • Konkurransedyktige betingelser med gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Fem ukers ferie, samt fri i romjul og hele påskeuken
  • En rekke personalgoder; firmaturer, firmahytter og idrettslag
  • En arbeidsgiver som er opptatt av en sunn balanse mellom jobb og fritid
  • En ekspansiv bedrift kjennetegnet av et sterkt merkenavn og et multifaglig miljø

For mer informasjon om stillingene, ta gjerne kontakt med seksjonsleder for Ledelse i oppdrag, Ragnhild Hanem Næss (tel. 99 51 55 03).

Søk stilling

Vis flere stillinger: