Firma | BoKlok |
Fylke | Oslo |
Søknadsfrist | 06.09.2020 |
Leder forretningsutvikling
Forretningsutvikling innebærer søk etter, og fremforhandling av kjøps- eller opsjonsavtale på tomter vi kan bygge våre standardiserte boliger på. Som leder for forretningsutvikling forventes det at du har utstrakt markedskunnskap i regionen rundt hovedstaden (sentrale deler av Viken Fylke) og ett velutviklet nettverk blant meglere, eiendomsutviklere og andre investorer/eiendomsbesittere i regionen. Det forventes at leder i tillegg til å lede arbeidet, også i utstrakt grad deltar i selve arbeidet med kjøp av tomter/prosjektanskaffelser. Du utnytter ditt nettverk og dine offensive og kreative egenskaper til å få gjennomslag for våre forretningsideer.
Vi tilbyr:
- Muligheten til å jobbe med et meningsfylt boligkonsept som bidrar til et bedre samfunn
- En plass i et sosialt, upretensiøst og inkluderende team
- Et godt miljø og faglig dyktige kolleger i Skanska
- En viktig rolle i et av verdens ledende prosjektutvikler- og entreprenørkonsern
- Konkurransedyktige betingelser, gode pensjons- og forsikringsordninger
- Mulighet for medeierskap gjennom vårt aksjeprogram
- Vi er opptatt av at du utvikles som individ, for da utvikler du BoKlok
Oppgaver:
- Arbeide i tråd med tomtekjøpsstrategi for hver av de utvalgte kommuner/markedsområde
- Utvikle og benytte relasjoner til lokale myndigheter, lokale meglere og interessenter/investorer i privat sektor for å få gjennomslag for våre forretningsideer
- Ansvarlig for å lede planprosesser og reguleringsplanarbeidet
- Sikre at vi i våre tomtekjøp oppnår maksimal lønnsomhet.
- Utvikle og kontrollere volumstudier for å sikre at tomten kan levere på virksomhetsmålene.
- Tolke ny bolig- og planleggingspolitikk og gi råd til Bokloks ledergruppe om fremtidige modeller for utvikling.
- Ta ansvar for den interne beslutningsprosessen knyttet til tomteinvesteringer
Kvalifikasjoner:
- Eiendomsrelatert utdanning.
- Dokumenterbar erfaring i og ledelse av eiendomstransaksjoner i boligutviklingsmarkedet
- Forståelse og erfaring med å styre flerfasetterte eiendomsvurderinger/ volumstudier
- Erfaren i å vurdere eiendomsverdi eller demonstrere en forståelse av verdivurderingsprosessen
- Utmerkede kommunikasjons- og presentasjonsevner.
- Sterke mellommenneskelige ferdigheter med evnen til å bygge og opprettholde relasjoner til interne og eksterne klienter på en profesjonell og vennlig måte
- Kunnskap om og erfaring i plan- og bygningsloven
- Grundig og oppdatert forståelse av boligplanleggings- og utviklingsprosessen.
- Egenskaper:
- Du er offensiv, kreativ og har en høy grad av gjennomføringsevne
- Du har godt utviklet forretningssans og evne til å lande en avtale
- Du er initiativrik, og kjenner ansvar for å oppnå resultater
- Du stiller spørsmål til det etablerte, er innovativ, og trigges av å finne nye og gode løsninger
Arbeidssted er våre nye og moderne lokaler på hovedkontoret i Sundtkvartalet i Oslo. Noe reisevirksomhet må påregnes innenfor BoKlok sitt geografiske fokusområde på østlandet.
Søknadsfrist: 6. September 2020.
Vi gleder oss til å høre fra deg! Ta gjerne en uforpliktende prat med:
Country Manager BoKlok Norge, Arild R. Indresand, tlf. 40 62 10 31
Rekrutteringsansvarlig, Terese Skeide, tlf. 90 36 78 14